Skravletråd September

Ikke gøy med stressdag.
Hva skjer?
Bare mye på endag

Jobb, gå fra jobb etter 2.5 t, håpe det ikke er kø så jeg får hentet kb i tide ,,barnelegen med kb så kjøre han halvveis hjem(han må sykle resten).jobb igjen , samling i skogen fra 16-18 med klassen, jeg slutter 16 å er da hjemme 16.30 så ja...
Fotballtrening med kb kl 18.30-20

Bare mye på endag

Jobb, gå fra jobb etter 2.5 t, håpe det ikke er kø så jeg får hentet kb i tide ,,barnelegen med kb så kjøre han halvveis hjem(han må sykle resten).jobb igjen , samling i skogen fra 16-18 med klassen, jeg slutter 16 å er da hjemme 16.30 så ja...
Fotballtrening med kb kl 18.30-20
Høres ut som om det blir litt mye, ja

God kveld :) endelig fikk gubben fårikålen sin. Hadde mamma og stefar på middag i dag. Jeg har spist 3 pølser, men er fortsatt sulten :rolleyes:
Liker du ikke fårikål eller ;) jeg syns det er såååå godt :D bare pinnekjøtt som slår fårikål :P

Bytte? Å neida! Jeg er inne på juni 2012 og snuppa er født 18 mai 2012 er da termin forum så går etter termin ;)

Høres uansett ut som om det passer best neste uke ;)
Her passer det at det starter ca kl 8 imorgen :p
Haha, du har tidspunktet klart du å ja :P

Haha, du har tidspunktet klart du å ja :P
Ja for skal levere i bhg 8.30 så jo nærmere den tiden jo bedre, da kan jeg jo tilogmed levere husnøkler til dem og sette bilsete lett tilgjengelig med alle ting samt passe på de siste tingene som må ordnes, reise rett til jobben også få mannen til å kontakte stemor, förlossningen osv kjøre til sykehuset osv.
Så mye lettere enn om det starter midt på natta eller rett før jeg skal hente snuppa i bhg :p

Hvordan i alle dager skal jeg komme gjennom denne kvelden.
Må sende invitasjon til mammaene i klassen til eldsten, bestille jentetur med Københavnbåten, ut og handle sykkelpumpe, finne frem klær siden det er fotograf i barnehagen i morgen, smøre 4 (5) matpakker, rydde gangen nede, støvsuge og helst i seng innen 2 timer
Kom du i mål?:)

Er vist for mange oppoverbakker og hun mener de bor langt unna skolen til mannen, men det er da gåavstand og flere i området som går dit!

Hun har selvsagt ikke kjempe stort nettverk her enda og er nok det som er verst, men kan ikke få stort nettverk av å gå hjemme med unger heller.
Blir jo ikke noe bedre om de flytter
Blir ikke bedre om de ikke kjenner noen der de flytter til nei:)

Blir ikke bedre om de ikke kjenner noen der de flytter til nei:)
Gjør ikke det nei.
Men men er lei av masing og klaging så de får oppleve det den harde måten ;) gresset er ikke grønnere ved å flytte hele tiden :p

Back
Topp