Pleier å spise potet å kraftEller kålen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å spise potet å kraftEller kålen
Nærmest positivt med så få å handle julegaver til da ihvertfallOj såpass ja
Du er flink til å finne gode tilbudSå fornøyd med at jeg fant gamingmus og matte på tilbud
Mangler bare headset så wr jeg ferdig med kb sin gave
Det skjønner jeg egentlig veldig godtJa det er problemet her åhar mistet litt motivasjon, dette er 3 gangen jeg begynner på nytt
Må jo detDu er flink til å finne gode tilbud![]()
Regner med det jaSå Brada blir han nok fornøyd
Liker det jeg holder på med, har veldig gode kollegaer, en veldig god sjef og en mer enn grei lønn.
Har ingen grunn til å klage
Ja det er veldig dyrt!Må jo det
Tenkte han skulle få noe ordentlig nå å.dwt koster
Skal nok tilbake til skolebenken jeg også, men det vil være for å videreutdanne meg innen det jeg jobber med.Så godt. Jeg har det veldig greit i jobben, men tar meg i å tenke på at "Skal jeg jobbe med dette resten av livet? This is it?" Så det blir nok tilbake på skolebenken etter hvert, må bare finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor
Det så veldig vondt utHuff stakkars![]()
Haha bare jeg som er vanvittig vimseteKremt ja det er utrolig viktig
Mhm er detJa det er veldig dyrt!
Skal nok tilbake til skolebenken jeg også, men det vil være for å videreutdanne meg innen det jeg jobber med.
Jeg kan se for meg å jobbe innen dette segmentet resten av livet, men muligens som en mellomleder etterhvert
Jeg vet ikke om det vil gå for meg heller, men det er en helt annen sak.Hvis jeg kunne rykket opp i gradene så hadde jeg kunnet godta det, men det kan jeg ikke. Finnes ikke noe mellomting i min jobb, så da blir det skole og ny jobb![]()
Jeg vet ikke om det vil gå for meg heller, men det er en helt annen sak.
Akkurat nå er jeg veldig fornøyd som senior![]()
Hva jobber du med?Enn så lenge er jeg ogsåså får vi se hva tiden viser!
Ikke gøy med stressdag.God natt folkens
Må sove litt før stressdag i morgen