Vi har detJa du har hvert flink
Har heldigvis ikke så mange som skal ha noe da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har detJa du har hvert flink
Har heldigvis ikke så mange som skal ha noe da![]()
Endte opp med en informatikk grad, da, etter en liten tur innom kjemi også.
Brukte litt tid på å finne den veien jeg ville gå
Uff da1 time og 20 minutter tok det før ho sovna i dag. En runde med oppkast fikk vi også. Jeg er sliten nå!
Nei da.Jobber du med det nå da?
Nei da.
Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser (men med hovedfokus på IKT anskaffelser).
I praksis så jobber jeg som "hobby jurist"
ja det skal det, var 2 gangen nåFysjskal det bli bedre etterhvert? Du har vært til han flere ganger nå?
ja det var detSå deilig i sola![]()
regnet med detSlutta her også![]()
takk takkIdag?lykke til!
hihiHehe, sikkert ikke![]()
ja det hjelper nok etterhvertHåper det hjelper da![]()
Tusen takkJa det hadde jeg også hvert fornøyd med! Kjempe bra!![]()
God kveldendelig fikk gubben fårikålen sin. Hadde mamma og stefar på middag i dag. Jeg har spist 3 pølser, men er fortsatt sulten
![]()
Kjører anbudsprosesser, inngår og følger opp kontrakter, veileder andre og passer på at ting blir gjort riktig etter lov- og forskrift om offentlige anskaffelserHobby jurist faktisk![]()
Fårikål vil ALDRI bli servert her i husetGod kveldendelig fikk gubben fårikålen sin. Hadde mamma og stefar på middag i dag. Jeg har spist 3 pølser, men er fortsatt sulten
![]()
Kjører anbudsprosesser, inngår og følger opp kontrakter, veileder andre og passer på at ting blir gjort riktig etter lov- og forskrift om offentlige anskaffelser
Er ikke helt på egenhånd da, har mange andre "hobby jurister" og en ekte som jeg jobber sammen medJa, da skjønner jeg juristbiten bedre.
Er ikke helt på egenhånd da, har mange andre "hobby jurister" og en ekte som jeg jobber sammen med![]()
Jo, men ikke så fan av detDu liker ikke fårikål?
Hvorfor ikke ?Fårikål vil ALDRI bli servert her i huset
Tar litt tid å komme seg inn i, men er egentlig ikke så illeLike så greit kanskje, vil tro det er mye lovverk å sette seg inn i!
Jo, men ikke så fan av det
Det er tre ting jeg virkelig ikke liker med fårikålHvorfor ikke ?
Tar litt tid å komme seg inn i, men er egentlig ikke så ille