Så fantastiskNoen har slått eldste i hodet med noe, han har brått fått ryddemani
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastiskNoen har slått eldste i hodet med noe, han har brått fått ryddemani
Jada og tok snuppa mens jeg ordnet leilighet og vasket klærHehe ja det er detog ble litt handel på loppis, kjekt! Og vips fikk vi besøk noen timer. Travel dag.
Slitsomt . Kom han tilslutt ?
Kjedelig å angre på det daNei virkelug ikke
Angret så på at vi beiset det grått
Å neiJa han taper noe enormt! Og mannen ble overrasket når han så hvor lite svensk han kan og hva han egentlig ville ha hjelp til!
Alltid!Lov til å håpe på at irriterende maserier endelig går over til noe ekte?![]()
En stund ja.. Men de er langt fra like gode som originalenDet er favoritten. Så det har kommet smash kulerhar det vært lenge?
Aner ikke, håper det for han må virkelig prøve hardere!Å neisa han ifra til han da? At han må prøve hardere?
Håper og håper men hjelper ikkeAlltid!
Godt detJada og tok snuppa mens jeg ordnet leilighet og vasket klær![]()
det er lov!Lov til å håpe på at irriterende maserier endelig går over til noe ekte?![]()
Det er tomt nåPerfekt plan![]()
Ja orginalen er bestEn stund ja.. Men de er langt fra like gode som originalen![]()
Skulle kikke litt
Å spise kanelboller
Ta en hviledag du ❤
Åh, er han våken igjen allerede?![]()
MhmKjedelig å angre på det da![]()
Ja det har de men var tom i dag da vi komHar de gode kanelboller der?
Veldig deilig ! Ikke ille det da![]()
He he såpass jaDet sa kroppen min også, for den slo seg av og jeg våknet nå Hehe
Ja det har de men var tom i dag da vi kom