Jeg ser jo det nå da, når du skrev detHaha nå måtte jeg le xD det er ryggen til lillegutt med hvit lue i sjalet mittja det er veldig synd...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser jo det nå da, når du skrev detHaha nå måtte jeg le xD det er ryggen til lillegutt med hvit lue i sjalet mittja det er veldig synd...
Da vil hun nok være og gjøre som mamma pleier å gjøre det jaHun er 4,5 år![]()
Ja det kan jo væreOk.
Vi har prøvd litt forskjellige, men har arvet mye. Det kan jo være at det vi har brukt er utslitt også, at det er derfor de lekker.
Tradisjoner er fintJa. Vi har alle ulike tradisjoner. Det er jo hyggelig det.![]()
Ja det har jeg sett noe omJa det kan jo være
Ville sjekket vannsøyle på de. Jo høyere jo bedre
Tenker bare vi to tar en tur i skogen i morgen dersom været holder.Da vil hun nok være og gjøre som mamma pleier å gjøre det ja![]()
Det går ikke å gå der med barnevogn?Tenker bare vi to tar en tur i skogen i morgen dersom været holder.
Det er lurtJa det har jeg sett noe omom vi kjøpe nytt pleier jeg å se etter 8000 eller 10000. Og tapede sømmer
![]()
Men har jo vært med om at de blir ødelagt for detDet er lurt
Sånn på morgenen da eller? Og se om det har kommet noen pakker under treet?Min bruker heller ikke mye pysj men julaften må den på.
Det er detTradisjoner er fint
Oi, hvordan går det? Har du fått treffe lege?Takk takk! På vei til legevakten nåOrker ikke dette til mandag
![]()
Så herlig da ❤Tror frøkna har blitt litt påvirket av meg
Hun gikk opp på rommet sitt, tok av kjolen og på "treningstøy" (som hun selv sa det).
Nå gå hun rundt i t-skjorte og strømpebukse å "trener".
Hun har lyst til å gå opp i skogen, men siden jeg er alene med barna og det snart er leggetid for lille U går det dessverre ikke nå.
Hun er så skjønn når hun driver på slik
Nei, ikke der, smale skogsstier, over myr og opp fjellDet går ikke å gå der med barnevogn?
Koselig å gå bare dere to da![]()
Det går jo an å kjøpe en slik pose med noen bade-ender i og dele opp de i flere gaver ogBruker en og annen smokk som biteleke. Vi har flere liggende...
Men ny tannkost kanskje, det får de av og til de andre også. (litt fine)
Jeg pleier kjøpe sånn "magisk vaskeklut" (det finner jeg ikke på ebay uten hundre kroner i porto. Så det kjøper jeg på apoteket...) som de får en av de siste dagene og betyr "tid for årets julebad", det skal hun få. Også får de en juletrekule den dagen vi pynter treet. Det også skal hun få, selv om hun ikke skjønner. Disse får de med seg når de flytter hjemmefra og skal ha eget tre.
Flink du er idag daFått ryddet litt inne i huset, etterpå må jeg ta litt ute
OkNei, ikke der, smale skogsstier, over myr og opp fjell
Feam til 12 tiden omtrent evt lengerSånn på morgenen da eller? Og se om det har kommet noen pakker under treet?![]()
Måtte gjøresFlink du er idag da![]()