Så bra daJa stakkars han hadde jo rydda hele huset mens jeg var borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daJa stakkars han hadde jo rydda hele huset mens jeg var borte
Det vil jeg troHaha så ser man så mange idioter også![]()
Haha, leste "verandan" først og kunde ikke skjønne hvorfor hun skulle sitte på verandaen så lenge!Her så satt frøkna seg i en vanndam da gubben tok hun ut av bilenså hun ble klissvåt
heldigvis skjedde det da vi hadde parkert utenfor huset
![]()
Bli medlem av Ebaygruppen på FacebookSitter titter på ebay etter kalendegaver, og hodet er tomt. Klisteøedobber er ønsket. Og lommebok. (En som ikke pengene faller ut av) Men ellers har mine gode ideer forduftet
Sykling, svømming, styrketrening, yoga, dans osvSom hva da?
Ikke rart han tar deg seriøstMannen min er veldig glad i maten min og veldig glad for at jeg liker å eksperimentere på kjøkkenet...
Men nå tror jeg han tror det har rablet for meg.
Jeg sto og lagde kylling rull fylt med pesto og mozzarella, og spøkte med at jeg kanskje skal gjøre det ordentlig neste gang, jeg vet jo både hvordan jeg lager pesto og mozzarella, og han tok meg seriøst.....
Koselig å se deg innomVeldig hektisk med 2 barn og ei som slutter å sove på dagen, men i kveld rakk jeg å titte innom litt igjen![]()
Haha, det er faktisk 4 uker sidenSynes ikke det er lenge siden du hadde jobbehelg jeg???
Lang nok til å føle at jeg har hvert gravid mye lengre enn 8 mnd ihvertfallJa det var en lang liste :-o
Ja han vil være hjertelig velkommen når han kommerHehe, velkommen skal han være![]()
Nei er jo ikke detJa er det, men ikke så mye å gjøre med det![]()
Hadde vært morsomt å prøve, daHehe en dag lager du sikkert alt fra grunnen, selvom noen "lette" løsninger er greit! Som å kjøpe ferdig laget mozzarella og pesto![]()
Måtte detGod kveld!
Byttet profilbilde?
Så koselig å høreKoselig å se deg innom![]()
Men akkurat den er kanskje å dra den litt for langt, vet du hvor dyrt osteløype er i Norge...Ikke rart han tar deg seriøst![]()