Skravletråd September

Hei hei
Bra med deg?
Alt bra :D bare hektisk med treff, natalia som slutter å sove på dagen og hvile. Ikke mye tid til annet enn å slappe av og kose med mine :) med deg da? :)

Du er virkelig lei hele graviditeten du...
Etter uker og mnd med kvalme, bekkenløsning, tett nese, vonde kynnere, minimum med energi, halsbrann, forstoppelse, hemoroider, bekymringer, nå svangerskapsdiabetes og hva mer kan egentlig bli kastet på enn?
Ja er lei, grundig lei! Gleder meg til energi og kroppen min tilbake så jeg får bevege meg normalt igjen.
Takket være svangerskapsdiabetesen så skal jeg i prinsipp ikke gå på overtid, noe som gir meg ca tre uker igjen, men det har hvert et langt svangerskap og føles som om jeg aldri skal få bli ferdig.

Edit: glemte å nevne symptomer på carpel tunnel syndrom!

Brukt over en time på å legge barn. Så nå har jeg sett Modern Family episoden som jeg glemte å se i går :p

Nå skal jeg spise resten av middagen min ;)
Håper det var godt? :)
Selv la jeg meg 18.30 med hodepine, skulle bare hvile litt til jeg skulle lese nattabok med storegutt, men når de kom for å hente meg sov jeg så godt at de lot meg sove :P våknet for 15 min siden så regner med det er like så greit å bare legge seg igjen ;)

Litt klar nå eller?
Kroppen er VELDIG klar til å bli tilnærmet normal igjen, hode er delt i at han burde legge på seg men vil også bli ferdig med fødsel og det som kommer etterpå.
Hjemme så er alt det viktigste klart, resten har faren min og stemor ansvar for ;)

Back
Topp