Hva liker de da?Sitter titter på ebay etter kalendegaver, og hodet er tomt. Klisteøedobber er ønsket. Og lommebok. (En som ikke pengene faller ut av) Men ellers har mine gode ideer forduftet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva liker de da?Sitter titter på ebay etter kalendegaver, og hodet er tomt. Klisteøedobber er ønsket. Og lommebok. (En som ikke pengene faller ut av) Men ellers har mine gode ideer forduftet
Hei heiHei jenter![]()
Var klissbløte etter å ha vært ute i to timerJaasykt mye. Men det ga seg heldigvis
![]()
Deilig å være ferdig vol jeg troJepp, hurra for det
Ja dessverre så gjør de detJa men de går utrolig fort
Alt braHei hei
Bra med deg?
Blir enda bedre å få hele rommet ferdig, altså møblene på plass og sånn. Men det tyngste arbeidet er overDeilig å være ferdig vol jeg tro
Her så satt frøkna seg i en vanndam da gubben tok hun ut av bilenVar klissbløte etter å ha vært ute i to timer
Håper det ble et hyggelig "sjokk"Da sitter jeg klar til å sjokkere eldstemann.
Jeg har kommet ekstremt sent hjem neste hver dag den siste tiden, men når han kommer hjem hvert øyeblikk så sitter jeg i stuen![]()
Hei! Alt bra med deg og dine?Hei jenter![]()
Etter uker og mnd med kvalme, bekkenløsning, tett nese, vonde kynnere, minimum med energi, halsbrann, forstoppelse, hemoroider, bekymringer, nå svangerskapsdiabetes og hva mer kan egentlig bli kastet på enn?Du er virkelig lei hele graviditeten du...
Hehe se lista over her så er det kanskje ikke rartGjetter på at du er MEGET lei?![]()
Håper det var godt?Brukt over en time på å legge barn. Så nå har jeg sett Modern Family episoden som jeg glemte å se i går![]()
Nå skal jeg spise resten av middagen min![]()
Haha jeg skal ha en søt liten baby å kose meg medHaha han trives så godt at han drøyer det til han blir voksen før han kommer ut![]()
Kjedelig det da.Så klart. Ble våt likevel
To timer kvar da!6 timer til lillebror ikke er prematur lengre ❤ så nå kan da fødselen bare starte![]()
Ja lufte ut er viktig samt få ordnet tingene som skal være der, tipper hun gleder seg skikkelig daJa. Over helgen tenker jeg. Lufte ut malingen og så innrede.
Er dere ute hele dagene uansett vær?Det er det men en smule våt
Så herlig!! Det må vel nesten feires litt det? Som en seier?Snakket med dem tidligere i dag
Godt å være ferdig med det.
Kroppen er VELDIG klar til å bli tilnærmet normal igjen, hode er delt i at han burde legge på seg men vil også bli ferdig med fødsel og det som kommer etterpå.Litt klar nå eller?