Haha jeg skal ha en søt liten baby å kose meg med![]()
Hehe det får du nok, plutselig finner han ut at han vil komme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg skal ha en søt liten baby å kose meg med![]()
Hehe en dag lager du sikkert alt fra grunnen, selvom noen "lette" løsninger er greit! Som å kjøpe ferdig laget mozzarella og pestoMannen min er veldig glad i maten min og veldig glad for at jeg liker å eksperimentere på kjøkkenet...
Men nå tror jeg han tror det har rablet for meg.
Jeg sto og lagde kylling rull fylt med pesto og mozzarella, og spøkte med at jeg kanskje skal gjøre det ordentlig neste gang, jeg vet jo både hvordan jeg lager pesto og mozzarella, og han tok meg seriøst.....
Han her gjør seg nok ikke klar han heller.To timer kvar da!![]()
2 dager og 2 timer herog hun veltrer rundt som en atlet der inne. Føles ikke som hun gjør seg ferdig for å kom ut
![]()
Ja, sikkert like plutselig som hans søster fant ut at hun skulle kommeHehe det får du nok, plutselig finner han ut at han vil komme![]()
Kjennes bedre ut i dag enn i går kveld. Da var det fryktelig vondt. Så har brukt krykkene mye mer på jobb i dag for å avlaste mest mulig. Brukte de nesten ikke i går, og det fikk jeg svi for...Hvordan går det med foten?
Ja det var en lang liste :-oEtter uker og mnd med kvalme, bekkenløsning, tett nese, vonde kynnere, minimum med energi, halsbrann, forstoppelse, hemoroider, bekymringer, nå svangerskapsdiabetes og hva mer kan egentlig bli kastet på enn?
Ja er lei, grundig lei! Gleder meg til energi og kroppen min tilbake så jeg får bevege meg normalt igjen.
Takket være svangerskapsdiabetesen så skal jeg i prinsipp ikke gå på overtid, noe som gir meg ca tre uker igjen, men det har hvert et langt svangerskap og føles som om jeg aldri skal få bli ferdig.
Edit: glemte å nevne symptomer på carpel tunnel syndrom!
Takk for detI like måte![]()
Jippi, så deiligFerdig malt!
Hehe, velkommen skal han være6 timer til lillebror ikke er prematur lengre ❤ så nå kan da fødselen bare starte![]()
Så kjiptNei dårlig med pass, har ikke akkurat så mange å spørre..
HoffManuellterapeuten kunne slå fast at lillebror hadde stiv nakke. Fikk løsnet opp i det med kommentaren at nå kom han til å sove ekstra mye idag. Sov på vei til bhg som er ca 15 min unna. Har hylt siden det med ett kort opphold på ca 15 min.
God bedring til lille U"Babyen" min er syk
Mannen henter han i barnehagen nå
Synes ikke det er lenge siden du hadde jobbehelg jeg???Takk for detjobbehelg...
Manglet litt sukker kanskje?Ja nå er det litt bedrehjalp med ett glass cola
![]()
Hva strikker du?Hjemme fra mamma en tur, ble pizza i dag å :/ pga tilstanden her. Fikk kjøpt ny strikkepinne så da er det bare å begynne på'n igjen
God helg snuppaHei og hopp :-D
Eller, blir lite hopping fra meg enda![]()
Endelig helg
Har alle det bra?
Så bra han virker i formDe sa i barnehagen at han virket slapp og uvel.
Ikke det at vi har merket noe til det
Ga seg her også heldigvisJa fysj. Det plasket ned! Men det har gitt seg nå dahvertfall her.
Joda, blir noen timerLang dag for det da![]()
TatoveringerSitter titter på ebay etter kalendegaver, og hodet er tomt. Klisteøedobber er ønsket. Og lommebok. (En som ikke pengene faller ut av) Men ellers har mine gode ideer forduftet