Han ringte meg og sa han gikk til en kamerat..Ble han glad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han ringte meg og sa han gikk til en kamerat..Ble han glad?
Kan du ikke velge noe du synes er gøy?Må trene noe
Da blir han sikkert gladNoe supporterklær
De sa i barnehagen at han virket slapp og uvel.Uff dahvordan syk??
Da blir han sikkert gladNoe supporterklær
Aah jaPga malingen vi brukte på vinduet, som ikke var den barneromsmalingen vi brukte på resten, skal hun helst sove noen dager til på et annet rom sa selgeren av malingen
Så det blir vel over helga. Kjøpe seng og gardiner og innrede og lage til.
Akkurat trafikken misunner jeg deg ikkeEndelig kommet oss hjem. Lenge leve fredags rushsett biler som ikke har noe i bussfeltet å gjøre, en el bil som "tok feil" av veikant og kjørefelt
men vi kom oss hjem
![]()
Ja fysj. Det plasket ned! Men det har gitt seg nå daVært skikkelig møkkavær her også!![]()
Ja, hun gleder segAah jaer ikke så lenge igjen da. Hun gleder seg sikkert
![]()
Lang dag for det daBegynte kl 12 da![]()
Ja stakkars han hadde jo rydda hele huset mens jeg var borteUff, håper du har strammet han opp litt![]()
Tror han later litt å, han orker det han gidder. Men merker jo ikke noe forskjell på nå å 2 uker siden. Så han bidrar jo ikke myeEr han ikke syk?
Haha så ser man så mange idioter ogsåAkkurat trafikken misunner jeg deg ikke![]()
Nei den tok bare sluttHvorfor det da?
Det hadde jehHåper du har en fin vakt![]()
Var mye regn i dag jaÅåh fyy som det regner.
Regner så mye at vi ikke hørte musikken på radion i bilen![]()
Dwt vil jeg tro jaGikk helt greit. Pratet i over en time med hun som hadde saken. Ble tappet for alt av informasjon som jeg har. Nesten litt greit å bare få det ut og.