Skravletråd September

Når man ammer i mørket og lurer på hvorfor det virker som ungen ikke har skikkelig tak. Det glipper? Hun er jo faktisk snart ni mnd og sugetak har da ikke vært noe problem de siste åtte i alle fall?

Til du oppdager at ungen putter en finger i munnen mens hun dier. Det har nemlig en direkte negativ innvirkning på det vacuumet som må til for optimalt sugetak....

Når man ammer i mørket og lurer på hvorfor det virker som ungen ikke har skikkelig tak. Det glipper? Hun er jo faktisk snart ni mnd og sugetak har da ikke vært noe problem de siste åtte i alle fall?

Til du oppdager at ungen putter en finger i munnen mens hun dier. Det har nemlig en direkte negativ innvirkning på det vacuumet som må til for optimalt sugetak....
Høres også ut som mye søl samtidig som selvsagt ikke helt optimalt.
Men kan det være noen tenner som kommer?

Har du fått lagt ham fra deg?:)
I den forstand at jeg gikk og la meg i senga med han hengende i puppen:-). Så nå ligger vi nå her da og ammer mens storebror sover. Men virker som lillebror sover han også nå. Men skulle ikke sove i babynestet sitt slik jeg fikk ryddet og gjort andre ting

Høres også ut som mye søl samtidig som selvsagt ikke helt optimalt.
Men kan det være noen tenner som kommer?
Faktisk ikke søl. Finger inn på oppsiden (vi ligger på siden begge to) og bare akkurat nok til å bryte vacuumet. Hun har to tenner, flere har ikke kommet i det siste. Men sånn hun har rotet med søvnen siste par dagene så er muligens mer på vei

:(
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.

Kjenner jeg blir stressa på hand veiene. :(

:(
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.

Kjenner jeg blir stressa på hand veiene. :(
Nei stakkars :(

Back
Topp