Natta til degTror jeg finner senga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta til degTror jeg finner senga
Joda, greit med alt man kan utelukkeGodt det da ihvertfall, selvom det blir videre utredning
Ja og greit med noe man kan gjøre litt mer med selvom utredning er kjedeligJoda, greit med alt man kan utelukke![]()
Snart i mål ja!!Kjedelig med sånt pirk
Men snart i mål!![]()
Høres også ut som mye søl samtidig som selvsagt ikke helt optimalt.Når man ammer i mørket og lurer på hvorfor det virker som ungen ikke har skikkelig tak. Det glipper? Hun er jo faktisk snart ni mnd og sugetak har da ikke vært noe problem de siste åtte i alle fall?
Til du oppdager at ungen putter en finger i munnen mens hun dier. Det har nemlig en direkte negativ innvirkning på det vacuumet som må til for optimalt sugetak....
Sant detUff dagodt det ikke var ille!
Stemmer detStorm på vei hørte jeg
Er vel ikke annet å forvente..
Jobbet lenge og så ut og spise og en ølHei søta
Jobbet lenge idag?
Det er detDet var tøft!
Er det fra der du jobber?
Ja veldig fintÅåh, så fint![]()
I den forstand at jeg gikk og la meg i senga med han hengende i puppenHar du fått lagt ham fra deg?![]()
Faktisk ikke søl. Finger inn på oppsiden (vi ligger på siden begge to) og bare akkurat nok til å bryte vacuumet. Hun har to tenner, flere har ikke kommet i det siste. Men sånn hun har rotet med søvnen siste par dagene så er muligens mer på veiHøres også ut som mye søl samtidig som selvsagt ikke helt optimalt.
Men kan det være noen tenner som kommer?
Nei ikke kvalm, bare ikke lyst på matKvalm?
Må du det da ?Sofa. Trøtt og sliten. Vil ikke flytte meg!
Nei stakkars
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.
Kjenner jeg blir stressa på hand veiene.![]()
På ett eller annet tidspunkt må jeg nok detMå du det da ?
Ja det kan du trygt si. Sa han burde ringe pappa i morgen. Potetlageret på gården står jo bare fullt av tomme gamle potetkasser.Nei stakkars![]()
Det var sniltPå ett eller annet tidspunkt må jeg nok det
Ja det kan du trygt si. Sa han burde ringe pappa i morgen. Potetlageret på gården står jo bare fullt av tomme gamle potetkasser.
Må først se om jeg får der til.Det var snilt
Skulle vi på kino på lørdag ?