Skravletråd September

Njaa ikke helt blenda hvit. Men mindre rosa ;) får prøve igjen i mårra :)
Gjør det. Mye klorin og ligge en stund så blir det sikkert greit :)
Men den var for liten for han så det hadde ingenting å si egentlig? Eller bruker han den fortsatt?

Gjør det. Mye klorin og ligge en stund så blir det sikkert greit :)
Men den var for liten for han så det hadde ingenting å si egentlig? Eller bruker han den fortsatt?
Skal ta en ny runde i mårra :)

Nja asså han har 3-4 drakter :o men denne er den eldste :) så den brukes ikke så ofte :)

Jaa.. BF er jo anmeldt. Synes det er et skikkelig styr... Det betyr jo at JEG må gå å prate med alle de skumle etatene.. ><
Antar det blir like kort prosess som barnevernet da, bare skummelt og irriterende!
Men siden såpass mange blir involvert høres det ut som om han virkelig ikke var noe å samle på ihvertfall!

Jaha, så typisk da.... Mannfolk som tenker sikkert ;)
Sikkert, det skal se bra ut.
Men får lyst til å invitere de med på en tur sammen med noen som er eldre eller gravid for eksempel.

Ironisk også at varmeputer for vonde
Skuldre eller rygg også er plassert nederst mens migrene ting øverst.
Altså man må jo ha plass til alt, men trenger virkelig de tingene stå så dumt til? :p

Gubben kom hjem. Tar opp varene av handleposen, kaster nesten en tube med skinkeost på meg "jeg mista den" vi fikk oss en god latter. Men det stopper ikke der. Han søler farris utover hele border og OPPÅ pannekakene :p hei hvor det går ;)

Gubben kom hjem. Tar opp varene av handleposen, kaster nesten en tube med skinkeost på meg "jeg mista den" vi fikk oss en god latter. Men det stopper ikke der. Han søler farris utover hele border og OPPÅ pannekakene :p hei hvor det går ;)
Hmmm kanskje han skal sitte pent resten av kvelden? :p

Går unna how dere

Han jobber noen lørdager.
Mener han har fri denne lørdagen da, men da er jeg også 37 uker så lillebror kan komme :p
Du får prøve alle kjerringråd som finnes i helgen da vettu :P selv vil jeg vente til midten på neste uke. Ellers tar vi det uka etter, for den helgen er samboer borte fre-søn!! :o
Men mtp at mine forelder har 50 mil å kjøre passer det helt supert å føde natt til lørdag, så da kanskje jeg skal håpe på 7-8 oktober da? :P

Antar det blir like kort prosess som barnevernet da, bare skummelt og irriterende!
Men siden såpass mange blir involvert høres det ut som om han virkelig ikke var noe å samle på ihvertfall!

Absolutt ikke noe å samle på, nei... :/

Back
Topp