Gjør det. Mye klorin og ligge en stund så blir det sikkert greitNjaa ikke helt blenda hvit. Men mindre rosafår prøve igjen i mårra
![]()
Men den var for liten for han så det hadde ingenting å si egentlig? Eller bruker han den fortsatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det. Mye klorin og ligge en stund så blir det sikkert greitNjaa ikke helt blenda hvit. Men mindre rosafår prøve igjen i mårra
![]()
Hvorfor er han anmeldt?
Ja jeg vil si detSåpass
Er du god? Jeg prøvde meg på det som yngre, men ikke helt min greie.
Å så kjedlig :/ ja det skjønner jeg er styrFordi bf er anmeldt.. Og da betyr det visst at jeg må servere informasjon til BV og politiet.. Blir helt svett, er et skikkelig mareritt...
Allerede ?Trøtt jeg nå
Skal ta en ny runde i mårraGjør det. Mye klorin og ligge en stund så blir det sikkert greit
Men den var for liten for han så det hadde ingenting å si egentlig? Eller bruker han den fortsatt?
Antar det blir like kort prosess som barnevernet da, bare skummelt og irriterende!Jaa.. BF er jo anmeldt. Synes det er et skikkelig styr... Det betyr jo at JEG må gå å prate med alle de skumle etatene.. ><
Ja alleredeAllerede ?
Sikkert, det skal se bra ut.Jaha, så typisk da.... Mannfolk som tenker sikkert![]()
Han jobber noen lørdager.Huff da, får håpe hun blir bedre i helgen da. Arbeider mannen din helg?
Hmmm kanskje han skal sitte pent resten av kvelden?Gubben kom hjem. Tar opp varene av handleposen, kaster nesten en tube med skinkeost på meg "jeg mista den" vi fikk oss en god latter. Men det stopper ikke der. Han søler farris utover hele border og OPPÅ pannekakenehei hvor det går
![]()
Går unna how dereGubben kom hjem. Tar opp varene av handleposen, kaster nesten en tube med skinkeost på meg "jeg mista den" vi fikk oss en god latter. Men det stopper ikke der. Han søler farris utover hele border og OPPÅ pannekakenehei hvor det går
![]()
Du får prøve alle kjerringråd som finnes i helgen da vettuHan jobber noen lørdager.
Mener han har fri denne lørdagen da, men da er jeg også 37 uker så lillebror kan komme![]()
Antar det blir like kort prosess som barnevernet da, bare skummelt og irriterende!
Men siden såpass mange blir involvert høres det ut som om han virkelig ikke var noe å samle på ihvertfall!
Gjort mye i dag?Ja allerede
Haha jeg tror detHmmm kanskje han skal sitte pent resten av kvelden?![]()
Velkommen hjemHurra hjemme igjen