Skravletråd September

God bedring til ham ja. Jeg håper det går over fort. Fint med en som ikke blir kaputt av å gå ut med komposten, når jeg trenger at han passe ei på ni mnd som må trilles tur.

De klarte seg på et vis i går og gjør nok det i dag også.

Om vi blir ferdig i dag er det å få på plass igjen møblene, kjøpe og montere ny seng, vi må altså på shopping etter seng, hun skal få voksen str på dyne og pute, vurderer å oppfylle ønsket om nye gardiner, da eldstemann faktisk ikke har gardiner enda (har rullegardin da)
Jeg trenger ham i alle fall på deler av denne shoppingen... Aller helst i morgen, altså gitt at malingen blir ferdig i dag så rommet kan møbleres i morgen.

Helga går jo. Åpen brannstasjon på lørdag og fotballturnering søndag.
Krysser alt for at han blir frisk nok til shopping:)

Takk:) forhåpentligvis har jeg jobb om ett år. Så satser vi på at mannen er snill og spanderer kaffe innimellom frem til det. Å være husmor/mamma/student er en jobb som ikke betales med penger :)
Det er sant:) den jobben gir ikke kroner i kassa..

Veldig :) vi har endelig snudd butikken tilbake slik den pleier å være. Jeg skjønner ikke hvorfor de alltid skal prøve å endre ting til det verre
Hehe greit det kommer tilbake slik dere liker det da ;)

Minner meg på at jeg vil klage til de som bestemmer hvor ting skal stå i apoteket.
Gaviscon nederst er jo idiotisk siden fleste som kjøper det er gravide :p

Storebror er hentet i bhg, lillebror gråt hele bilturen hjem, ør i hodet. For 2. gang henter jeg storebror i bhg og får beskjed at ett annet barn har klort han helt uoppfordret. Storebror hadde bare sittet og lekt og fått ett kloremerke. Men heldigvis bare såvidt litt rød:-)

Det er sikkert ikke riktig, men jeg opplever at alle andre klarer å håndtere hjem, barn, jobb/studier og samtidig ha tid til å pleie seg selv. Jeg har ingen energi til å pleie meg selv for tiden, ei heller til studier. Hjem og baby tar all energi jeg har. Og hjemmet mitt ser for tiden ut som et, ja jeg vet ikke hva:/ beklager syting. Må bare få det ut.
Alle opplever tider i livet hvor man ikke har mer energi enn det man må ha:)
Jeg var ganske knekjørt en periode etter å ha fått 3 barn på 4 år...hadde ikke energi til noe, så ut som en dass selv:rolleyes:
Først de siste to årene har jeg hatt energi til å ta vare på meg selv:)
Sender en klem❤️

Krysser alt for at han blir frisk nok til shopping:)
Vel, jeg må male et strøk i morgen også. Det tok en liten evighet, over tre timer tror jeg. Med pensel mellom hvert bord, det er en slags panel, bare at det er plater da (malt fra før og ikke lett å male viste det seg)

Vi skal også på åpen brannstasjon på lørdag :) Det blir stas! Har jo gått glipp av det de siste to årene, så det skal virkelig bli spennende å ta dit lillegutt :)
Vi har vært nesten hvert år siden eldste som er åtte var to. Det år var vi i bryllup, men ellers har vi vært

Man skal ikke håndtere barn, hus, egenpleie og studier samtidig da, men setter av tid til studie, egenpleie og hus når barna sover eller er i bhg, så gjør man det som man kan.
Egenpleie her ble for eksempel lite aktuelt når jeg studerte
Mi må trilles i søvn på dagen. Så får trent da. Husarbeid gjør vi sammen, ho ligger å leker på gulvet. Studering når ho har lagt seg klokka sju har i det siste resultert i soving over boka. Må
Skaffe meg mer overskudd:)

Haha off kunne like godt hendt her også:-). Tror ikke gubben her hadde blitt så glad hadde jeg farget taeqwondo drakten hans rosa. Satser på at du får den hvit igjen:-)
Klor ble løsningen :) han ble ikke så happy! Heldigvis var det en drakt som var gammel og for liten ;)

Back
Topp