Hva synes du om svaret ?Ja det stemmer
Eneste svaret vi fikk var at autisme er utelukket...han må nå henvises videre for ny utredning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva synes du om svaret ?Ja det stemmer
Eneste svaret vi fikk var at autisme er utelukket...han må nå henvises videre for ny utredning![]()
Hehe. Hørtes deilig ut. Har er det omgjøring av butikk som står på menyen.Håper du koser deg på jobb
Jeg slapper av i morgenkåpe, får snart skifte og gjøre noe tror jeg.
Hadde hvert lurt å fått marinert kyllingen vi skal spise til middag idag
Kan få lage mat?Men da blir det dårlig med mat og rydding her siden mannen driver med et kurs samt fulltidsjobb![]()
Får sammenligne med en av de andre dere har, men håper det hjalp.Tror klor funka assden ble litt mindre rosa hvertfall
Gjorde det på noe mannen ønsker til julHehe fant noen bra tilbud da eller??![]()
Ja, bare å lade opp etter redebyggingenDet er bra
Ja su skreiv du ventet på kl skullr bli toVar G som skulle få ny jobb. Jeg liker å torturere meg seg på jobben jeg har
Jaja. Sånt skjer
Deilig å slappe av også da![]()
Har sett detBare å se hva denne personen generelt greier å skrive!
Jada er jo detGodt å bli ferdig med det da![]()
Det er viktigJa, bare å lade opp etter redebyggingen![]()
Deilig å ha noe aktivt å gjøre daHehe. Hørtes deilig ut. Har er det omgjøring av butikk som står på menyen.
Ikke tidsnok siden han er ferdig kl 18.00 og snuppa jo skal soveKan få lage mat?
Så bra daGjorde det på noe mannen ønsker til jul
Får lyst til å lage en tråd om nettvett og hvordan man oppfører seg!Har sett det
Ja, selvom det føles ut som om jeg bare ligger å venter og kommer til å gjøre det i flere ukerDet er viktig
Nå er det snary jobb på deg
Ja su skreiv du ventet på kl skullr bli to![]()
VeldigDeilig å ha noe aktivt å gjøre da![]()
Vi skal også på åpen brannstasjon på lørdagGod bedring til ham ja. Jeg håper det går over fort. Fint med en som ikke blir kaputt av å gå ut med komposten, når jeg trenger at han passe ei på ni mnd som må trilles tur.
De klarte seg på et vis i går og gjør nok det i dag også.
Om vi blir ferdig i dag er det å få på plass igjen møblene, kjøpe og montere ny seng, vi må altså på shopping etter seng, hun skal få voksen str på dyne og pute, vurderer å oppfylle ønsket om nye gardiner, da eldstemann faktisk ikke har gardiner enda (har rullegardin da)
Jeg trenger ham i alle fall på deler av denne shoppingen... Aller helst i morgen, altså gitt at malingen blir ferdig i dag så rommet kan møbleres i morgen.
Helga går jo. Åpen brannstasjon på lørdag og fotballturnering søndag.
hmm... dobbelmoral?Litt vittig at personen som ba meg kutte ut julepraten på høytider nå har startet en tråd på generelt
Godt han har flere drakter. Jeg sendte en snap og skrev "pink is the new white"Får sammenligne med en av de andre dere har, men håper det hjalp.
Ellers hadde han blitt veldig synlig på trening![]()