Skravletråd September

hehe typisk det vettu :P
Her hadde svigers booket billetter til Norge 2 uker etter termin. Så de kom uka etter han ble født. det var ganske deilig :)
Da ble det litt lettere når de var her i hvertfall
Godt det da :)
Og de fikk se det nye tilskuddet i familien ❤

Går utfra at det er iforbindelse med utredningen av eldste? Så du skulle få svar der nå i dag. Greit for dere å kunne få noen svar da :)
Ja det stemmer:)
Eneste svaret vi fikk var at autisme er utelukket...han må nå henvises videre for ny utredning:)

Det er sikkert ikke riktig, men jeg opplever at alle andre klarer å håndtere hjem, barn, jobb/studier og samtidig ha tid til å pleie seg selv. Jeg har ingen energi til å pleie meg selv for tiden, ei heller til studier. Hjem og baby tar all energi jeg har. Og hjemmet mitt ser for tiden ut som et, ja jeg vet ikke hva:/ beklager syting. Må bare få det ut.
Man skal ikke håndtere barn, hus, egenpleie og studier samtidig da, men setter av tid til studie, egenpleie og hus når barna sover eller er i bhg, så gjør man det som man kan.
Egenpleie her ble for eksempel lite aktuelt når jeg studerte

Har stekt pannekaker, skjønner nå hvorfor gubben tar seg av den jobben :p jeg er rett og slett ræva på å steke de.
Det sies at den første alltid blir mislykka. Tror vi sier de 3 første :o
Hehe kanskje la mannen ta det neste gang? ;)

God dag jenter!!! Skjer a?

Jeg flyr rundt å surrer å venter på at klokka skal slå 2. For da skal jeg på jobb.
Håper du koser deg på jobb :)
Jeg slapper av i morgenkåpe, får snart skifte og gjøre noe tror jeg.
Hadde hvert lurt å fått marinert kyllingen vi skal spise til middag idag

Back
Topp