• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

God morgen Sara:D
Ha en flott dag!
Takk for det

Mannen fortsatt syk (ble syk tirsdag kveld) men det går nå sin gang

Spent på om jeg rekker to strøk lilla I dag eller om jeg må ta det andre i morgen

Hvordan fikk du henne til å sovne igjen? Her er hun heeelt turbo :p hopper rundt å roper, helt duracell kanin :p

Yey så bra at slimet begynner å komme opp. Da blir hu frisk snart :)
Jeg skjønner det ikke selv jeg :p men hun var jo trøtt. Var slimhosten som vekte henne.

Og så hadde hun selvfølgelig bæsja.. tidenes største nesten. Rett etter flaska. Så ta var det ekspressskifting i senga mens hun halvsov. Trøtt som hun var :p

Heldigvis hadde jeg det tykke vanntette stelleunderlaget mitt, så kunne skifte i senga :p

Jeg skjønner det ikke selv jeg :p men hun var jo trøtt. Var slimhosten som vekte henne.

Og så hadde hun selvfølgelig bæsja.. tidenes største nesten. Rett etter flaska. Så ta var det ekspressskifting i senga mens hun halvsov. Trøtt som hun var :p

Heldigvis hadde jeg det tykke vanntette stelleunderlaget mitt, så kunne skifte i senga :p
Haha vi kan skifte i senga! Men er vi borte så gjør hun alltid fra seg i senga, tiss eller bæsj :p
Så når vi er borte å de sier vi kan skifte på senga så sier jeg "helst ikke" haha :p

Haha vi kan skifte i senga! Men er vi borte så gjør hun alltid fra seg i senga, tiss eller bæsj :p
Så når vi er borte å de sier vi kan skifte på senga så sier jeg "helst ikke" haha :p
Hehe :p må få deg vanntett stelleunderlag vettu ;)

Back
Topp