God morgen vakreGod morgen Kengu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen vakreGod morgen Kengu![]()
Takk for detGod morgen Sara
Ha en flott dag!
Ja kommer nå kl 09God morgen
Kommer den i dag?
Nei, blir så tristØiker ikke det
God morgenha en herlig dag!
Jeg var også sånnMhm
Han liker ikke skolen for han må opp tidlig
God bedring til mannenTakk for det
Mannen fortsatt syk (ble syk tirsdag kveld) men det går nå sin gang
Spent på om jeg rekker to strøk lilla I dag eller om jeg må ta det andre i morgen
Skjønner du er detJa kommer nå kl 09spent!
Først en time på sykehuset så på jobbTakk skal prøve på detØnsker deg en riktig fin dag også
hva skal du i dag da?
Henge opp klærDet skal jegplaner for dagen?
God bedring til mannenTakk for det
Mannen fortsatt syk (ble syk tirsdag kveld) men det går nå sin gang
Spent på om jeg rekker to strøk lilla I dag eller om jeg må ta det andre i morgen
Ja ikke santNei, blir så trist![]()
He he var sånn jeg også på vgsJeg var også sånnpå vgs var det værre
var trøtt som ett laken da jeg kom på skolen. En gang sovna jeg på t-banen haha. Ops
![]()
Jeg skjønner det ikke selv jegHvordan fikk du henne til å sovne igjen? Her er hun heeelt turbohopper rundt å roper, helt duracell kanin
Yey så bra at slimet begynner å komme opp. Da blir hu frisk snart![]()
Takk takkKos deg på jobb
Haha vi kan skifte i senga! Men er vi borte så gjør hun alltid fra seg i senga, tiss eller bæsjJeg skjønner det ikke selv jegmen hun var jo trøtt. Var slimhosten som vekte henne.
Og så hadde hun selvfølgelig bæsja.. tidenes største nesten. Rett etter flaska. Så ta var det ekspressskifting i senga mens hun halvsov. Trøtt som hun var![]()
Heldigvis hadde jeg det tykke vanntette stelleunderlaget mitt, så kunne skifte i senga![]()
Det skal jegHa en flott dag med jobb![]()
HeheHaha vi kan skifte i senga! Men er vi borte så gjør hun alltid fra seg i senga, tiss eller bæsj
Så når vi er borte å de sier vi kan skifte på senga så sier jeg "helst ikke" haha![]()
Først en time på sykehuset så på jobb![]()