Skravletråd September

Når jeg gikk gravid med Vesla var jeg helt kaputt..
Med Knøtte var jeg 100% frem til fødsel. :P
Skulle jo hvert omvendt! :o
Hadde mye mer energi sist.
Merker det tar mye å skulle være mamma midt oppi alle plagene

Skulle jo hvert omvendt! :o
Hadde mye mer energi sist.
Merker det tar mye å skulle være mamma midt oppi alle plagene
Det gjør det :)
Det tyngste var etter fødselen jeg var hjemme i 6 uker med nyfødt og 4 åring som hadde sommerferie :P bare regnvær.

De ble jo sjokka selvsagt. Men hva skal man si. De sa de skulle passe ekstra på henne nå fremover for at hun ikke skulle få helt angst for bhg. Hun er veldig skeptisk fra før og vi var på en god vei til mindre og mindre gråt ved levering. Så skjer dette. :/ unger gjør visst bare sånt :(
Hoff... Har aldri vært med om lignende, men vi er i en veldig liten bhg med bare 10 plasser og barn i aldrene 1-5, så det er nok litt "roligere" der.
Håper det går bra med henne ellers da, at det ikke blir infeksjon eller så. Men det kanskje ikke var så dype merker?

Det gjør det :)
Det tyngste var etter fødselen jeg var hjemme i 6 uker med nyfødt og 4 åring som hadde sommerferie :P bare regnvær.
Ouch det er ikke helt optimalt nei.
Greit det ikke er sommerferie nå ;)

Håper lillebror kommer nå så kan snuppa være litt hjemme så få noen dagers ferie i Norge når min søster har høstferie. Men i dette tempoet er jeg vel fortsatt gravid da :p

Ja vil tro de da hadde fått seg sitt livs overraskelse da ;)

Tja hadde de fått hjelpen av kommunen som de skulle fått kanskje, men nei!
Og det å tenke på å flytte når eldste nettopp har begynt på skole her samt at hun trenger en del ekstra oppfølging så er ikke bare å forflytte det også tenker de ikke på!!!!
Håper det går opp et lys for dem etterhvert:P

Tenker det samme.

I tillegg har vi vært våken er par ganger før i natt...
I feel ya :) ble det mange ammerunder i natt??

Skjønner ikke noe jeg. Legger henne jo 19:15-19:30 hver dag. Likevel så våkner hun 05-05:30 :(
Savner den perioden hun sov til 07 :p

Jaja, delvis redebygging på gang, tatt og ryddet samt vasket div greier overalt utenom soverommene! Mangler gulv og støvsuge sofaen, men det får jeg ikke gjort nå uansett.

Slang meg nettopp i sofaen men burde tatt soverommet også.
Vil egentlig putte stellebordet fra soverommet til badet men lite plass på badet så får vente fortsatt litt til :p
Du skal vel ikke styre så mye?!:eek:

I feel ya :) ble det mange ammerunder i natt??

Skjønner ikke noe jeg. Legger henne jo 19:15-19:30 hver dag. Likevel så våkner hun 05-05:30 :(
Savner den perioden hun sov til 07 :p
Skal vi se.... I totiden.
Og fire.
Og litt før halv seks
Og fem på seks. Da trodde jeg det var morgen.
Men hun sover. Urolig. Så lenge jeg småprater og koser når hun grynter sover hun.

Da får faren sove litt lenger. Han er nemlig syk. Og jeg trenger at han tar seg av baby. Inkl gå tur. Så jeg får male lilla i dag.

Der er eldstemann våken. Hører han gikk på do (går skrittene på do er det han, kommer de hit er det mellomste)

Torsdagen er i gang.

Skal vi se.... I totiden.
Og fire.
Og litt før halv seks
Og fem på seks. Da trodde jeg det var morgen.
Men hun sover. Urolig. Så lenge jeg småprater og koser når hun grynter sover hun.

Da får faren sove litt lenger. Han er nemlig syk. Og jeg trenger at han tar seg av baby. Inkl gå tur. Så jeg får male lilla i dag.
Det var ett par ganger det :p
Ooh hvordan går oppussingen av rommet? Lilla er fin farge :D hadde alltid lyst på lilla rom da jeg var barn. Men jeg fikk gult rom :p

Det var ett par ganger det :p
Ooh hvordan går oppussingen av rommet? Lilla er fin farge :D hadde alltid lyst på lilla rom da jeg var barn. Men jeg fikk gult rom :p
Tre vegger er ferdig malt rosa
Den siste skal få to strøk lilla
I dag om jeg rekker begge. Spørs hvor tidkrevende den er. Det er en form for panel på den, så ikke helt likt de andre (som har miljøstrie, sånn tapet ment for å male/

Mamma maler vinduet, et strøk i går og et i dag (8timer før den er overmalingsklar, bare to på den jeg bruker)
Det kommer seg til
Gleder meg

Back
Topp