Hørtes lurt uttror jeg må lage ett dusin til i helgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes lurt uttror jeg må lage ett dusin til i helgen![]()
Først refloksolog, så dro jeg til byen med en venninne. Fikk tlf fra gubben om at jeg måtte ringe legen for han for han var så dårlig. Jeg lo av det å ringte.God kveldhva har skjedd?
Hvor stor var han?Det er han ❤
Og heldigvis har han ikke fulgt faren sin fødselsvekt!!! Da hadde jeg skreket etter keisersnitt![]()
Var ett par i huset her som gjerne ville ha muffins i dagHørtes lurt ut![]()
Ja håper detgodt godt!
da satser vi på at han blir fort frisk!
Hvilken jobb er det?Barna digger det
Han synes i hvertfall selv at det gikk bra.
Mulig han allerede får vite det i morgen...
Håper så veldig han får den!
M da.Ja håper det
Oi da!Først refloksolog, så dro jeg til byen med en venninne. Fikk tlf fra gubben om at jeg måtte ringe legen for han for han var så dårlig. Jeg lo av det å ringte.
Han fikk hastetime og viste seg at de mistenkte svak hjernehinne betennelse. Jeg måtte komme hjem med en gang å være der, tilfelle det skjedde mer å vi måtte ringe tilbake. Jeg ble sykt stressa, for jeg måtte til legen først. Sitter på legekontoret små stressa. Kjører til Bhg gråter på veien. Møter venninna mi knekker sammen i Bhg. Forter meg hjem
salescoach innenfor bedriften han allerede jobber iHvilken jobb er det?![]()
Om ikke så lenge, jaVelkommen hjem
Snart natta for deg da..
Hvordan går det med mannen??Først refloksolog, så dro jeg til byen med en venninne. Fikk tlf fra gubben om at jeg måtte ringe legen for han for han var så dårlig. Jeg lo av det å ringte.
Han fikk hastetime og viste seg at de mistenkte svak hjernehinne betennelse. Jeg måtte komme hjem med en gang å være der, tilfelle det skjedde mer å vi måtte ringe tilbake. Jeg ble sykt stressa, for jeg måtte til legen først. Sitter på legekontoret små stressa. Kjører til Bhg gråter på veien. Møter venninna mi knekker sammen i Bhg. Forter meg hjem
Sover godtM da.hvordan går det med lille frøkna?
Bra heldigvisHvordan går det med mannen??
Ja det gjør detOi da!håper det går bra med ham?
Nei gjør ikke detJoa men en på 9 mnd forstår ikke sånne ting![]()
så bra! hun var så nydelig på det bildet <3Sover godt![]()
Ja har ett barn tilHæ. Og foreldrene godtar det?
Er det andre barn der?
Måtte lage middagHvorfor ikke?![]()
Hadde aldri gått med på detHelt enig med deg!![]()
Jaså bra! hun var så nydelig på det bildet <3