• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Utrolig slitsomt. Men nå er ihvertfall lillebror rolig da:). Storebror er skal tidlig i seng etter kun å ha sovet 20 min i dag og våknet 5.30. Og ikke søren om han klarer å legge seg nedpå litt når han er trøtt og sliten.
Det er vel ganske vanlig i den alderen

Tar en telefon til ham jeg:P så er vi på den sikre siden:P
Haha det er virkelig ikke nødvendig :p
Fant alltid nøkler og mobil igjen sist så går sikkert bra nå også ;)

Alt rosa ferdig malt.

Lilla i morgen.
Og mamma maler vindu men den malingen har åtte timer tørke før overmalingsklar så hun kommer igjen i morgen for strøk to.

Absolutt! Pleier de å hjelpe noe tilbake?
De har ikke noe vi kunne ville hatt hjelp tilbake med.
Det vi kunne trengt er om de passet snuppa når vi skal se på bil eller lignende, men stoler ikke på dem når det gjelder det.

Får noen ganger litt mat da, så de vil gjerne gi noe tilbake

Så snill mamma du har
Ja. Veldig. Veldig snill.

Jeg vil gjøre noe for henne når jeg kommer på hva. Som en takk for hjelpen. Ikke bare denne malingen. Men alt.

Vi fikk først i ettertid vite hvor innmari nær vi var å miste henne i sommer, det var langt mer dramatisk enn både vi og hun fikk vite når det sto på.

Det har endret på hennes syn på h a hun synes er verd å prioritere her i livet. Og jeg.. Har så lyst å vise at jeg setter pris på henne.

Jeg skal lage sjokoladetrøfler uten sukker til henne til jul, muligens blir det noe annet også.

Men før den tid. Jeg skal bare komme på hva

Alt rosa ferdig malt.

Lilla i morgen.
Og mamma maler vindu men den malingen har åtte timer tørke før overmalingsklar så hun kommer igjen i morgen for strøk to.
Så snill hun er :D
Godt å ikke ta alt selv :D

Så bra:) deilig å bli ferdig:)
Veldig deilig, gleder meg til det er gjort. Kjøpe seng og innrede.

Kan ikke sove der på et par dager etter endt maling, men da skal vi gjøre det ferdig!

ImageUploadedByBV Forum1474475058.168450.jpg
Baker muffins til markedet i barnehagen i morgen.
Frister bare litt å spise dem alle!

Back
Topp