De er brukt opp, og når nye ikke kommer inn blir det fryktelig kjipt. Trenger utdannelse og jobb asap.Veldig kjedelig uten pengerhvor har de tatt veien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er brukt opp, og når nye ikke kommer inn blir det fryktelig kjipt. Trenger utdannelse og jobb asap.Veldig kjedelig uten pengerhvor har de tatt veien?
Det er vel ganske vanlig i den alderenUtrolig slitsomt. Men nå er ihvertfall lillebror rolig da. Storebror er skal tidlig i seng etter kun å ha sovet 20 min i dag og våknet 5.30. Og ikke søren om han klarer å legge seg nedpå litt når han er trøtt og sliten.
Åh så kjipt daDet var en søknad jeg glemte/ikke tenkte på at jeg måtte sende inn..
Haha det er virkelig ikke nødvendigTar en telefon til ham jegså er vi på den sikre siden
![]()
Ja, de ser etter leilighet et annet sted for de bestemte seg før de flyttet at de ikke likte Arvika! Så håper de bare stikker!Slutt å svar på telefon!
Må være slitsomt med sånt mas...
JaSå godt å høre at alt var bra![]()
Har de kommet langt da?De skal ta gaten vår og gaten ved siden av![]()
Så snill mamma du harAlt rosa ferdig malt.
Lilla i morgen.
Og mamma maler vindu men den malingen har åtte timer tørke før overmalingsklar så hun kommer igjen i morgen for strøk to.
Så braAlt rosa ferdig malt.
Lilla i morgen.
Og mamma maler vindu men den malingen har åtte timer tørke før overmalingsklar så hun kommer igjen i morgen for strøk to.
De har ikke noe vi kunne ville hatt hjelp tilbake med.Absolutt! Pleier de å hjelpe noe tilbake?
Ja. Veldig. Veldig snill.Så snill mamma du har
Så snill hun erAlt rosa ferdig malt.
Lilla i morgen.
Deilig det daMann og barn på grunnskolekvekd
Jeg fikk være hjemme![]()
Veldig deilig, gleder meg til det er gjort. Kjøpe seng og innrede.Så bradeilig å bli ferdig
![]()
mannen trodde det hadde rabla for meg.. satt i sofaen med laptopen i fanget og loHahahahahah :-D![]()
Sender du noen hit?Vis vedlegget 198239
Baker muffins til markedet i barnehagen i morgen.
Frister bare litt å spise dem alle!