hørtes deilig utHer blir det pizza
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørtes deilig utHer blir det pizza
Aner ikke men spør de du :Hva får de utav det liksom?!![]()
Lettvindt men sånn er det avogtilhørtes deilig ut![]()
Var på bohusHva gjorde du der?![]()
absolutt..Lettvindt men sånn er det avogtil
I går så stod de i veien med den dumme gravemaskinen da jeg kom tilbake fra trilletur, så hadde de kaffepause i tillegg. Så sier jeg i en litt sarkastisk tone "kanskje man skulle få kommet inn i sitt eget hjem" null respons, den kaffepausen er dyrebar vettu. Så jeg måtte ta lille ut av vogna å løfte den inn på plassen.De kan jo ikke blokkere for de som bor der?håper ikke de parkerer sånn og stikker?
Ja håper de er ferdige i tide så folk kommer seg frem med bileneMen det er jo ikke greit. Må da få komme inn
Hoho jeg har ett svakt minne av oppkjørsel som var dekket av snø? Kan det stemme?Er det nå jeg skal sende deg bilde av vår innkjørsel som er totalr umulig å kjøre i? Må gå omvei til bilen vår som står 100meter rett ned. Omvei på 300 meter fordi hele veien er oppgravd. Vært sånn i 2 uker og blir nok sånn til snøen kommer i november?![]()
De skal ta gaten vår og gaten ved siden avKjedelig![]()
Har de mye arbeid igjen da
Ellers får du si fraJa håper de er ferdige i tide så folk kommer seg frem med bilene![]()
Mannen kommer hjem litt før 17 å så skal han og kb ut kl 17.15 igjenabsolutt..
jeg tenker lettvindt i dag.
G er på 2. gangs intervju i Oslo i dag.
Så det er bare meg å ungene.
ja da er det greit med noe kjaptMannen kommer hjem litt før 17 å så skal han og kb ut kl 17.15 igjen
I morgen skal jeg å kb ut døra før mannen kommer hjem. Lurer på hva vi skal lageja da er det greit med noe kjapt![]()
var det daI morgen skal jeg å kb ut døra før mannen kommer hjem. Lurer på hva vi skal lage
Har en time fra kb kommer hjem til vi skal dra
He he ja gjør detvar det da
jeg skal si i fra hvis jeg kommer på noen tipshehe
foreløpig vet jeg ikke en gang i dag hva vi skal ha![]()
i willHe he ja gjør det
Du får gjøre deti will
får begynne med å titte i frysern å se om det er noe spennende der![]()
Jeg og egentligJaasykt. Jeg våkner jo ganske lett også.
Det er hun alltid ❤Helt sikkert bedårende![]()