Skravletråd September

Her så stod hun i senga si og hoppa (ifølge mannen) våkna da han stod over meg med en unge på armen.
"Er det ta med barna på jobb dag" sier jeg.
"Nei hun har vært våken en halvtime"
Ååh du sov såpass dypt at du ikke heller våkna av ungen :p

De graver utenfor her.. har holdt på siden mandag. Det står en gravemaskin rett utenfor innkjørselen vår.. jeg kommer ikke ut heller. Blir spennende å se om mannen får kjørt inn bilen sin for i går så hadde de blokkert innkjørselen til nabon
Burde vel snart være ferdige da vel?

Si ifra! Si nei til naboer. Prat med mannen. Du må ta vare på deg selv kjære deg
Sa ifra altså bare rimelig lei!
Jeg løper ikke rundt for dem når jeg praktisk talt ikke kan, det går grenser for hvor snill jeg er ;)

Gubben er dratt på jobb, storebror er hjemme fra bhg, lillebror hyler som vanlig og jeg ser for meg en lang ettermiddag hvor lillebror kommer til å kreve alt av meg og hyle konstant til lillebror skal legges og en gang sovner i forhåpentligvis 19 tiden i kveld

Jaja venter på lege med blir nok en liten gutt så ikke noe å bekymre meg for der ihvertfall!
Ca 2400 gram nå så ca like stor som snuppa var, ellers så alt bra ut! :)

Små irritert på mannen som ikke ordnet det slik at han fikk hvert med på timen, mest fordi jeg må ta mange pauser mens jeg kjører nå for føler meg ikke helt bra!
Og irriterende naboer ringer og maser om jeg kan stikke innom div butikker for dem!!!
Butikker de VET jeg ikke skal innom og at jeg har dårlig tid!
Bare stress og mas!
So de skal slutte å mase!

De graver utenfor her.. har holdt på siden mandag. Det står en gravemaskin rett utenfor innkjørselen vår.. jeg kommer ikke ut heller. Blir spennende å se om mannen får kjørt inn bilen sin for i går så hadde de blokkert innkjørselen til nabon
Men det er jo ikke greit. Må da få komme inn

Gubben er dratt på jobb, storebror er hjemme fra bhg, lillebror hyler som vanlig og jeg ser for meg en lang ettermiddag hvor lillebror kommer til å kreve alt av meg og hyle konstant til lillebror skal legges og en gang sovner i forhåpentligvis 19 tiden i kveld
Sjekket han for kolikk?

Er det nå jeg skal sende deg bilde av vår innkjørsel som er totalr umulig å kjøre i? Må gå omvei til bilen vår som står 100meter rett ned. Omvei på 300 meter fordi hele veien er oppgravd. Vært sånn i 2 uker og blir nok sånn til snøen kommer i november?:p

Back
Topp