• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Jeg hater å ikke ha penger, jeg hater at det er min egen feil at jeg ikke har penger...

Små irritert på mannen som ikke ordnet det slik at han fikk hvert med på timen, mest fordi jeg må ta mange pauser mens jeg kjører nå for føler meg ikke helt bra!
Og irriterende naboer ringer og maser om jeg kan stikke innom div butikker for dem!!!
Butikker de VET jeg ikke skal innom og at jeg har dårlig tid!
Bare stress og mas!

De graver utenfor her.. har holdt på siden mandag. Det står en gravemaskin rett utenfor innkjørselen vår.. jeg kommer ikke ut heller. Blir spennende å se om mannen får kjørt inn bilen sin for i går så hadde de blokkert innkjørselen til nabon

Men så fryktelig O_o sånt skal jo bare ikke skje! Hva sier de voksne da?
Pleier det andre barnet å gjøre sånn ibland? :o
De ble jo sjokka selvsagt. Men hva skal man si. De sa de skulle passe ekstra på henne nå fremover for at hun ikke skulle få helt angst for bhg. Hun er veldig skeptisk fra før og vi var på en god vei til mindre og mindre gråt ved levering. Så skjer dette. :/ unger gjør visst bare sånt :(

Små irritert på mannen som ikke ordnet det slik at han fikk hvert med på timen, mest fordi jeg må ta mange pauser mens jeg kjører nå for føler meg ikke helt bra!
Og irriterende naboer ringer og maser om jeg kan stikke innom div butikker for dem!!!
Butikker de VET jeg ikke skal innom og at jeg har dårlig tid!
Bare stress og mas!
Si ifra! Si nei til naboer. Prat med mannen. Du må ta vare på deg selv kjære deg

Hehe. Ble Heldigvis 6 her før jeg våkna av henne lekende på soveromsgulvet ;)
Her så stod hun i senga si og hoppa (ifølge mannen) våkna da han stod over meg med en unge på armen.
"Er det ta med barna på jobb dag" sier jeg.
"Nei hun har vært våken en halvtime"

Back
Topp