Og feste lenker på meg som går til mobil, husnøkler, bilnøkler osvHaha, han blir nok lettere oppgitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og feste lenker på meg som går til mobil, husnøkler, bilnøkler osvHaha, han blir nok lettere oppgitt![]()
Var ikke sån vanskelig å finneHva/hvor tenker du på?
Edit: fant det fort gitt!![]()
Men ellers spiste han vel som normalt og slike ting?Nei han var liten i lang tid
Nja det kan vel diskuteresMen ellers spiste han vel som normalt og slike ting?
Hvordan er det nå da?Nja det kan vel diskuteres![]()
Det oppdaget jeg fort!Ja nå var det hvertfall det
HahaOg feste lenker på meg som går til mobil, husnøkler, bilnøkler osv![]()
Overrasket over måten man legger fram ting på!Var ikke sån vanskelig å finne![]()
Ikke gi han ideen til det da, trenger ikke bli lenket til altHahaså smart!
Haha, ja barna kommer til å kose seg![]()
Hihih det er godt muligKanskje hun nøt fred og ro alene?![]()
Jeg er veldig enig med deg!Synes det er så mye koselige jenter her inne!
De ble jo sjokka selvsagt. Men hva skal man si. De sa de skulle passe ekstra på henne nå fremover for at hun ikke skulle få helt angst for bhg. Hun er veldig skeptisk fra før og vi var på en god vei til mindre og mindre gråt ved levering. Så skjer dette. :/ unger gjør visst bare såntMen så frykteligsånt skal jo bare ikke skje! Hva sier de voksne da?
Pleier det andre barnet å gjøre sånn ibland?![]()
Hehe. Ble Heldigvis 6 her før jeg våkna av henne lekende på soveromsgulvetNei nei måtte ta hun med meghun sovna i vogna
Earlybirden var oppe 5 vettu
![]()
Si ifra! Si nei til naboer. Prat med mannen. Du må ta vare på deg selv kjære degSmå irritert på mannen som ikke ordnet det slik at han fikk hvert med på timen, mest fordi jeg må ta mange pauser mens jeg kjører nå for føler meg ikke helt bra!
Og irriterende naboer ringer og maser om jeg kan stikke innom div butikker for dem!!!
Butikker de VET jeg ikke skal innom og at jeg har dårlig tid!
Bare stress og mas!
Her så stod hun i senga si og hoppa (ifølge mannen) våkna da han stod over meg med en unge på armen.Hehe. Ble Heldigvis 6 her før jeg våkna av henne lekende på soveromsgulvet![]()