• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Så flink han er ;)
Syns det var morsomt når farmor oppdaget facetime, ikke kamera kun samtale men men greit måte å holde kontakt da :)
Haha mamma var sånn i starten, så den første tiden så jeg rett inn i øret hennes. Nå kan hun fint finne på å facetime på toget :p gjerne da starte med å ikke snu kamera så jeg ser masse fremmede :p
Pappa er sånn som holder ipaden laaangt opp i ansiktet :p intimsone hva er det a :p ser rett inn i øynene på mannen.

Haha han begynner å bli litt moderne. Det skjedde en liten revolusjon i fjor da han arva kona sin iphone 4 ;)
"Kanskje jeg også skal ta steget inn i den moderne verden? Når barnebarna mine er flinkere på telefon enn det jeg er" haha
Hehe, omtrent som min mamma:P
Nekter å gi opp sin gamle trykketelefon...smarttelefon var nemlig veeeldig skummelt:P

Åh.. Pengene ryr ut virker det som.. Varmekablene på badet har streika, noen uker før termin er det dårlig business med kaldt bad, og ikke nok med det.. Så ryker noe kjølevæske greier på bilen.. Så den skal inn til sjekk i mårra.. Brukte Trump kortet, at jeg er høygravid og trenger en bil som funker raskt.. Så selv om nesten alle verksteder har over to uker vente tid.. Så fikk æ jammen mæ time så raskt.. Men sukk.. Mye penger på veg ut av konto... :(
Huff det er ikke noe morsomt!
Spesielt ikke utgifter man vil ha så nærme termin!

Åh.. Pengene ryr ut virker det som.. Varmekablene på badet har streika, noen uker før termin er det dårlig business med kaldt bad, og ikke nok med det.. Så ryker noe kjølevæske greier på bilen.. Så den skal inn til sjekk i mårra.. Brukte Trump kortet, at jeg er høygravid og trenger en bil som funker raskt.. Så selv om nesten alle verksteder har over to uker vente tid.. Så fikk æ jammen mæ time så raskt.. Men sukk.. Mye penger på veg ut av konto... :(
Utrolig kjipt med masse utgifter:(

Back
Topp