Haha okei
jepp
Nysgjerrig på hvordan hun skal få til det med den foten sin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha okei

Ja ❤Så hærlig![]()
er mange her jeg gjerne skulle møttDet er det absolutt![]()
Så kjedelig daÅh.. Pengene ryr ut virker det som.. Varmekablene på badet har streika, noen uker før termin er det dårlig business med kaldt bad, og ikke nok med det.. Så ryker noe kjølevæske greier på bilen.. Så den skal inn til sjekk i mårra.. Brukte Trump kortet, at jeg er høygravid og trenger en bil som funker raskt.. Så selv om nesten alle verksteder har over to uker vente tid.. Så fikk æ jammen mæ time så raskt.. Men sukk.. Mye penger på veg ut av konto...![]()
Kjedelig at dere ikke fikk med det da!Nope er ikke det.
Har bare brukt den en dag så litt tidlig å si ennå
Fikk heller ikke med nåleskjuleren fra apoteket
Ja var detKjedelig at dere ikke fikk med det da!
Stakkars kb.
Ja.. Ikke det æ hadde lyst å bruke penger eller tid på akkurat nå.. :/Så kjedelig da
Han vil heller overføre vanlig hanWhat?
Det kan han da ikke gjøre?
Her er det swish men helt genialt!
Alle er så vant til det her nå da at bilkjøp osv blir gjort via swish![]()
Toppet seg litt for ei kollega da hun møtte på tiggere som sa det gikk greit om hun ikke hadde kontakt for de hadde swish!![]()
Ja jeg åer mange her jeg gjerne skulle møtt![]()
Nei dt skjønner jegJa.. Ikke det æ hadde lyst å bruke penger eller tid på akkurat nå.. :/
Er det, pappa har kun skiftet en støtdemper mener jeg på sin og den er eldre enn 2009 (med unntak av bremser, olje osv da)Toyota er jo kjent for å være driftssikre biler![]()
Absolutt noe for dere 2jepphadde vist fått ett sånn crazy innfall
Nysgjerrig på hvordan hun skal få til det med den foten sin![]()
Ja jeg å
hahahaAbsolutt noe for dere 2får ikke dratt med meg på det greiene der !
Ja helt klartJa ❤
Morsomt å kunne stille sånne spm å vite at hun vil i bhg å utfolde seg, gjør det mye lettere å levere![]()
Er den så travel da?God morgen
Helt vanlig å glemme sånt i en travel hverdag da![]()
Rydde, studere, trene.Hva er planene for dagen?
Og det greier du vel lett før året er omme?Bare 12 000 innlegg til jeg når 100 000![]()
Selvfølgelig gjør du det!Dit kommer jeg aldri