AuauDenne gangen er det meg. Tror jeg har fått det du hadde for litt siden, klarer så vidt å svelge. Så frokosten var smertefull å innta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AuauDenne gangen er det meg. Tror jeg har fått det du hadde for litt siden, klarer så vidt å svelge. Så frokosten var smertefull å innta![]()
Den er ikke så lett å komme over![]()
Ååh gud nei. Husker du var sikkelig dårligAuauhåper ikke du får det like ille som jeg hadde det. Men margefeber og kraftig infeksjon da :O
Lykke tilGod morgenskal til legen om ikke så lenge
![]()
Hehe vipps Er så kjekt ! Mannen nekter å skaffe seg detÅåh! Kjenner litt stolthet når min gamle far som forøvrig hater alt av nymoderne elektronikk og duppeditter er så moderne å ringer på facetime og skryter av at han har skaffet seg vipps![]()
Så hærligSnuppa du så søt ❤
Spør om hun vil i bhg eller kose hjemme med mamma, får til svar at hun vil først i bhg så etterpå kan jeg hente og vi kan kose![]()
Hun er veldig veldig glad i bhg og blir sint de dagene hun ikke skal![]()
Vi sovna litt igjen. Men nå turner ho rundt i senga, så da er det nok på tide å stå oppNei det går ikke.
Mi slumrer
Men suger aktivt. Og kniper...
Det gjør de nokJa. Hun gråt igår når jeg leverte. Mye mer enn vanlig. Så håper de passer ekstra på min lille skatt![]()
Da skal vi teste ut når den tid kommerVi venta til 10 mndmen vår elska skinkeost
![]()
Du trengte litt søvn daJeg sov visst så godt i morrest da jenta mi vekte meg 6. Fikk ikke med meg at gubben hadde stått opp en time før. Ei heller at jenta mi hadde.våknet, ålt seg ned fra senga vår. Og stod på gulvet rett ved siden av og lekte med smokkene sine![]()
Nope er ikke det.Huff stakkars! Ikke like lett når det er noe som MÅ gjøres og de reagerer sånn
Hvordan er det å sette de nye kontra de gamle?
Ja har endelig detGod morgen Kengusovet godt?
Takk takkfikk time tidlig så håper jeg slipper å vente lenge
He he så gøy daÅåh! Kjenner litt stolthet når min gamle far som forøvrig hater alt av nymoderne elektronikk og duppeditter er så moderne å ringer på facetime og skryter av at han har skaffet seg vipps![]()
Auda :O da er det vondtÅåh gud nei. Husker du var sikkelig dårligjeg drakk biola med sugerør, var så vidt den gikk ned
![]()
Gjør detDa skal vi teste ut når den tid kommer![]()
Helt tydelig. Men hvor lenge hun egentlig har vært våken det aner jeg ikkeDu trengte litt søvn da