• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Denne gangen er det meg. Tror jeg har fått det du hadde for litt siden, klarer så vidt å svelge. Så frokosten var smertefull å innta :o
Auau :( håper ikke du får det like ille som jeg hadde det. Men margefeber og kraftig infeksjon da :O

Ååh! Kjenner litt stolthet når min gamle far som forøvrig hater alt av nymoderne elektronikk og duppeditter er så moderne å ringer på facetime og skryter av at han har skaffet seg vipps :p

Ååh! Kjenner litt stolthet når min gamle far som forøvrig hater alt av nymoderne elektronikk og duppeditter er så moderne å ringer på facetime og skryter av at han har skaffet seg vipps :p
Hehe vipps Er så kjekt ! Mannen nekter å skaffe seg det

Jeg sov visst så godt i morrest da jenta mi vekte meg 6. Fikk ikke med meg at gubben hadde stått opp en time før. Ei heller at jenta mi hadde.våknet, ålt seg ned fra senga vår. Og stod på gulvet rett ved siden av og lekte med smokkene sine :p
Du trengte litt søvn da

Huff stakkars! Ikke like lett når det er noe som MÅ gjøres og de reagerer sånn :(

Hvordan er det å sette de nye kontra de gamle?
Nope er ikke det.
Har bare brukt den en dag så litt tidlig å si ennå
Fikk heller ikke med nåleskjuleren fra apoteket

God morgen alle flotte damer!

Back
Topp