Flink kenguGod morgen
Kb levert halvveis til skolen
Vaskemaskin satt på
Gang vasket
Søppelskap ryddet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink kenguGod morgen
Kb levert halvveis til skolen
Vaskemaskin satt på
Gang vasket
Søppelskap ryddet
TakkLykke tiljeg er hos Refleksolog
![]()
Det var tidligKlokka 8![]()
Ærender. Leverte jenta i bhg til tross for at jeg har friHva er planene for dagen?
Joda, det er koseligMen det er ikke gøy![]()
hu ville ha meg med på Poledance trening hvis hu fant noe kurs i nærhetenNei ingen, hvordan det ?
Gubben hjemme med J?Sitter hos legen nå. Forsinkelser som vanligmen det overlever jeg, bare det å komme seg ned var en utfordring. Skolebarn på sparkesykkel
de kjører sabla fort også. Holdt på å bli påkjørt 3 ganger minst.
God morgenGod morgenskal til legen om ikke så lenge
![]()
God morgen flotteGod morgen alle flotte damer!
Toyota er jo kjent for å være driftssikre bilerJa, ganske sikker på at en Toyota vil koste oss mindre.
Eventuelt har mannen en kompis som selger en VW passat 2007 mod mener jeg det var, han kom på igår at han skulle selge den da så vi får se.
Han mener nemlig også at om Toyotaen er bra skal vi gå for den![]()
Takk søte duNyt fridagen snuppa ❤
HeheJeg sov visst så godt i morrest da jenta mi vekte meg 6. Fikk ikke med meg at gubben hadde stått opp en time før. Ei heller at jenta mi hadde.våknet, ålt seg ned fra senga vår. Og stod på gulvet rett ved siden av og lekte med smokkene sine![]()
He he ikke godt å siHelt tydelig. Men hvor lenge hun egentlig har vært våken det aner jeg ikke![]()
Å trøtt kenguFlink kengu![]()
Må ikke gå i veienSitter hos legen nå. Forsinkelser som vanligmen det overlever jeg, bare det å komme seg ned var en utfordring. Skolebarn på sparkesykkel
de kjører sabla fort også. Holdt på å bli påkjørt 3 ganger minst.
God morgenGod dag damer.
Snakk om å være i en tåke!
Her må man jo spørre om barn skal være lengre enn planlagt i bhg, og jeg glemte helt å spørre om snuppa kunne være en ekstra time! Fikk ringt fort igår for å fikse det men føles ut som om hode er i en tåke når jeg glemmer slike ting![]()
VeldigHehesovet godt og tungt du da
![]()
Sikkert lurt å la henne være der litt når hun er så nyÆrender. Leverte jenta i bhg til tross for at jeg har frime har bestilling på jobb som må tas, mamma ville være sammen med meg og hente henne tidlig idag i bhg. Jeg skal sende pakke (babynest/Lykkenest) og hente 2 pakker
![]()
Gooood morning mirellGod morgen alle flotte damer!