• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd September

Sitter hos legen nå. Forsinkelser som vanlig :p men det overlever jeg, bare det å komme seg ned var en utfordring. Skolebarn på sparkesykkel :o de kjører sabla fort også. Holdt på å bli påkjørt 3 ganger minst.

Hva er planene for dagen?
Ærender. Leverte jenta i bhg til tross for at jeg har fri :p me har bestilling på jobb som må tas, mamma ville være sammen med meg og hente henne tidlig idag i bhg. Jeg skal sende pakke (babynest/Lykkenest) og hente 2 pakker :)

Sitter hos legen nå. Forsinkelser som vanlig :p men det overlever jeg, bare det å komme seg ned var en utfordring. Skolebarn på sparkesykkel :o de kjører sabla fort også. Holdt på å bli påkjørt 3 ganger minst.
Gubben hjemme med J?

Ja, ganske sikker på at en Toyota vil koste oss mindre.
Eventuelt har mannen en kompis som selger en VW passat 2007 mod mener jeg det var, han kom på igår at han skulle selge den da så vi får se.
Han mener nemlig også at om Toyotaen er bra skal vi gå for den :o
Toyota er jo kjent for å være driftssikre biler:)

Jeg sov visst så godt i morrest da jenta mi vekte meg 6. Fikk ikke med meg at gubben hadde stått opp en time før. Ei heller at jenta mi hadde.våknet, ålt seg ned fra senga vår. Og stod på gulvet rett ved siden av og lekte med smokkene sine :p
Hehe:P sovet godt og tungt du da:)

God dag damer.
Snakk om å være i en tåke!
Her må man jo spørre om barn skal være lengre enn planlagt i bhg, og jeg glemte helt å spørre om snuppa kunne være en ekstra time! Fikk ringt fort igår for å fikse det men føles ut som om hode er i en tåke når jeg glemmer slike ting :o
God morgen:D
Helt vanlig å glemme sånt i en travel hverdag da;)

Ærender. Leverte jenta i bhg til tross for at jeg har fri :p me har bestilling på jobb som må tas, mamma ville være sammen med meg og hente henne tidlig idag i bhg. Jeg skal sende pakke (babynest/Lykkenest) og hente 2 pakker :)
Sikkert lurt å la henne være der litt når hun er så ny

Back
Topp