Ååh yes. Husker jeg og mine venninner var sånnKlart det r krise![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh yes. Husker jeg og mine venninner var sånnKlart det r krise![]()
Men dine smerter hørtes så voldsomme ut så spørs om det er noe muskel-relatert da ja?Nei jeg har ikke det. Det er sikkert noe sånt, men jeg skal til refloksolog nå etterpå![]()
Hihi det er godt å høre daDet er alltid så koselig å logge seg på sammen med dere på morgenkvisten!
Men så frykteligDet skjedde på mandag.
Var en litt eldre unge som rett og slett utreagerte på min![]()
Njaa. Jeg våkna bare av at boksen med smokker mista hun på gulvet.Hihi, sikkert ikke såå lenge
Da hadde hun nok sagt ifra![]()
Ganske vanlig tror jegÅåh yes. Husker jeg og mine venninner var sånnkrise å splitte klanen. Vi eier gata liksom.
Det er sånn som skjer i bhgMen så frykteligsånt skal jo bare ikke skje! Hva sier de voksne da?
Pleier det andre barnet å gjøre sånn ibland?![]()
Så hyggelig å høre![]()
Hihi det er godt å høre da![]()
Oi.. Det var bra sagtJa man vil beskytte de fra alt.
Men som en psykolog hadde sagt på et foredrag en jeg kjenner var på:
Barn trenger fra de er små å erfare vanskelige og vonde ting, og erfare at man kommer seg gjennom det. De barna som blir beskyttet og aldri opplever vonde/fæle ting er ofte de som får en tøff ungdomstid og ikke takler motgang, og tar selvmord.
Så jeg tenker at en god blanding i oppveksten er det beste for våre barn, så de er rustet til ungdoms-og voksenlivet. For livet er ingen dans på roser...
Det hørtes jo gøy utHuff, er invitert på fjelltur med noen kollegaer. Har lyst å gå, men frykter jeg bare kommer til å sinke de. Blir jo anpusten bare av å se på turskoene mine.![]()
Ikke så ille som det der vel? Et eller kanskje to kloremerker er vel kanskje overkommelig om det skjer et uhell? Hun så jo ut som hun blitt attakkert av en gal hund?Det er sånn som skjer i bhg
Det er detSynes det er så mye koselige jenter her inne!
Var masse utslag der ja ! Fytti grisen å vondtMen dine smerter hørtes så voldsomme ut så spørs om det er noe muskel-relatert da ja?håper det går bra til refleksologen idag da
![]()
Joda tom verre har jeg sett. Man klarer dessvere ikke å avverge alt og noen barn gjør sånne ting før språket er på plass for de blir fristrert av å ikke bli forståttIkke så ille som det der vel? Et eller kanskje to kloremerker er vel kanskje overkommelig om det skjer et uhell? Hun så jo ut som hun blitt attakkert av en gal hund?
Men ok, det kan jo ha sett vær ut på bildene enn "va det var".
Hovedsaken er vel att lill-jenta ikke blir redd for å vær i bhg og at det ikke skjer igjen.m
Så flink han erÅåh! Kjenner litt stolthet når min gamle far som forøvrig hater alt av nymoderne elektronikk og duppeditter er så moderne å ringer på facetime og skryter av at han har skaffet seg vipps![]()
Haha okeihu ville ha meg med på Poledance trening hvis hu fant noe kurs i nærheten![]()
God morgenGod morgen alle flotte damer!
Det er det absoluttSynes det er så mye koselige jenter her inne!
What?Hehe vipps Er så kjekt ! Mannen nekter å skaffe seg det