Skravletråd September

God dag damer.
Snakk om å være i en tåke!
Her må man jo spørre om barn skal være lengre enn planlagt i bhg, og jeg glemte helt å spørre om snuppa kunne være en ekstra time! Fikk ringt fort igår for å fikse det men føles ut som om hode er i en tåke når jeg glemmer slike ting :o

God morgen alle sammen:D
Fri idag! Skal i neglstudio og markedsdag på skolen etter middag:)

God morgen :) høres ut som om du skal ha en fin dag da :)

Her har jeg hatt deilig kosetid med småen i senga og nå leker han litt med traktoren før vi skal dusje og i barnehagen :)

Alt blir jo tatt tilslutt. Men da er det sikkert noe annet som venter. ;-)

Men når dette rommet er ferdig er der klær som er det neste prosjektet mitt. Kvitte oss med det som er for smått (ikke det lillesøster skal arve da, og noen ting jeg vil ta vare på) og alt vi voksne ikke bruker også

Sånn at det blir plass i skapene til det jeg bretter på en skikkelig måte. Og få kontroll på klesvasken igjen. Den har jeg mistet. (det vil også hjelpe om vi etterhvert får igjen tørketrommelen vår)
Her har vi akkurat tatt den klesjobben men de for snå klærne ligger i en kasse på rommet.

Jupp så ille
Løp til naboene å gjemte seg . Å hylte som bare det, vurdertr faktisk å slutte fordi ddt var så grusomt.
Det skal bare settes midt på låret
Huff stakkars! Ikke like lett når det er noe som MÅ gjøres og de reagerer sånn :(

Hvordan er det å sette de nye kontra de gamle?

Ja jeg er helt enig med deg :-)
Sa de noe mer om hva som hadde skjedd?
Det hadde skjedd ute. Inne i en lekebuss av tre de har. Men innen de kom frem var skadene sånn som på bildet. Det hadde visst tatt litt tid før de kom til. :/

Last edited:
Snuppa du så søt ❤
Spør om hun vil i bhg eller kose hjemme med mamma, får til svar at hun vil først i bhg så etterpå kan jeg hente og vi kan kose ;)
Hun er veldig veldig glad i bhg og blir sint de dagene hun ikke skal :p

Back
Topp