Skravletråd September

Kanskje du skulle sett etter mulig sykemelding siste 4 dagene på jobb?

Ikke godt å være så sliten :(
Nei det er ikke det :(
Men det vært litt ekstra nå fordi gutten hadde mareritt i natt og havna i vår seng 3.30-6:30 =null søvn , så skulle jeg på legekontoret med en prøve i morges før jobb, hvilket resulterte i at jeg kom på jobb 11 isteden for kl 09 :o
Samboer hadde kveldsmøte, noe som skjer maks en gang i måneden, så jeg måtte hente i bhg og lage mat og omgås med gutten aleine hele kvelden (vi va ut og leika med naboen, gikk omkring en hel del) samt bade han når vi kommet inn (og det har jeg egentlig sluttet med siden jeg ble gravid fordi den betyr stå på kne, lene seg fremover og det er allment slitsomt).
I tillegg på det skal vi i sygjengen ha tapas-kveld imorgen kveld kl 18, isteden for kaffe og kake som vi normalt har, og da skal alle ha med to retter hver så jeg måtte begynne å lage maten jeg skal ha med i kveld om jeg skal rekke det...
Så... ALT på en gang :P hehe

Håper på litt roligere dager fremover ;)

Ser virkelig ut som ungen har gått helt bananas på henne :(
5fd544e3dbfb6de6af42ac07da2f3525
33a7ab5f92c40f85fdb7fbb940f356bb
Men å herregud!! :o var det der i går? Har du fått snakket med noen om det idag? Var det uhell eller i ren sinne? :(

Kommet hjem fra barseltreff, si hei til gubben før han stikker på jobb om en liten time og jeg og lillebror henter storebror:-)
Oh, takk for påminnelsen :) jag hadde jo tenkt å ha en barseltreff med storebrors gruppe før lillesøster kommer :) må prøv å by inn nå om vi ska rekke :D
Hadde dere det bra? :)

På jobb som en lett middag :p
Hjemme kan det bli veldig variert.
Men ofte rester fra middagen :)
Jeg husker det er så utrolig stort utbud av enporsjonsmat i Sverige :) og når Findus hadde 5 for 100 hamstret jeg inn ;) super å ha i fryseren til dager man ikke hadde lunsj til jobben. Tror favoritten min va "lövbit och potatiskroketter". Så måtte jeg fjerne de grønne aspargesene da, for de gikk ikke å spise :P
Finnes de fortsatt? Jeg kjøper aldri sånn mat her i Norge ettersom jeg spiser lunsj i bilen som regel. Eller på bensinstasjonen :(

God ettermiddag fra det glade kaos. Lille tømte halve middagen sin på gulvet, resten i håret.

Så nå drar hun spagetti ut av håret sitt og spiser :p
Tror det blir ett aldri så lite bad etterpå ja ;)
Haha, kan være nødvendig etter en slik middag ja :P

Er det fruktmos du lager selv da? Tenkte å prøve å lage plommesyltetøy. Uten sukker og gelatin da.
Enn så lenge bare sånne som hun av og til får som mellomtid

Hun er vel akkurat begynt på andre uken med brød, knapt nok. Så vi har ikke kommet så langt enda...

Ja en dag blir det nok tatt
Alt blir jo tatt tilslutt. Men da er det sikkert noe annet som venter. ;-)

Men når dette rommet er ferdig er der klær som er det neste prosjektet mitt. Kvitte oss med det som er for smått (ikke det lillesøster skal arve da, og noen ting jeg vil ta vare på) og alt vi voksne ikke bruker også

Sånn at det blir plass i skapene til det jeg bretter på en skikkelig måte. Og få kontroll på klesvasken igjen. Den har jeg mistet. (det vil også hjelpe om vi etterhvert får igjen tørketrommelen vår)

Back
Topp