Hurra for detYEY!!!!!!!!
begge barna sover!!!! det er stille i huset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for detYEY!!!!!!!!
Det er braHjalp med en dusj iallfall
Skjønner. Bra det daikke vanskelig egentlig. bare overtrøtt
Men han sover nå heldigvis!
Noen år igjenOkei
JaDet er bra
Ja det er da det, men er det noe som plager han ? Eller syns han det er greit ?Noen år igjen
Kommer en dag i morgen også
Hurra for det
Skjønner. Bra det daM har blitt skikkelig flink til å legge seg
det er kjempe deilig
Ja det er noe HærkKnøtte bleier jo ikke akkurat være vanskelig å legge. så jeg skal vel ikke klage.
Men overtrøtte barn er det verste.
absolutt...Ja det er noe Hærk
Det bør du daJaså burde legge meg før det begynner igjen
Ja en dag blir det nok tattGjør det, men da skal jeg hente mamma (=skulle gjerne hatt litt orden) som skal hjelpe meg og vi skal male masse (=ikke mye tid tid huset da heller)
Men, det blir alltids tatt tilslutt. Sånn til helga, mellom åpen brannstasjon lørdag og fotballcup søndag, eller neste uke....
Neida ikke nå lenger. Dvs før de skifyet sprøyteJa det er da det, men er det noe som plager han ? Eller syns han det er greit ?
Ja jeg fant ut hvorfor lenger bak i tråden ;-)Jupp sprøyte hver kveld
Hurra :-DYEY!!!!!!!!
I starten var det grusomt. Trodde vi kom til å bli meldt til barnevernet faktiskJa jeg fant ut hvorfor lenger bak i tråden ;-)
Hva synes han om det?
Er det fruktmos du lager selv da? Tenkte å prøve å lage plommesyltetøy. Uten sukker og gelatin da.Fruktmos, leverpostei og en ny sak fra stabburet som heter kjøttpostei er det hun har prøvd så langt. Prim venter vi med oss melk, men skal kjøpe sprett sin eller annen jernberiket når ungene har spist opp denne. Så skal hun få.
God natt !Nå er det sovetid!
Snakkes i morgen