Skravletråd September

er det ikke annenhvert år på alle biler? *usikker*
vet bare at jeg hadde en arbeidsbil på jobben som er fra 2011 tror jeg, og den skulle ikke inn på EU før 2018 neste gang (men den kanskje klassifiseres som "eldre"? :P
Annethvert år fra det året bilen er 4 år:)

God ettermiddag fra det glade kaos. Lille tømte halve middagen sin på gulvet, resten i håret.

Så nå drar hun spagetti ut av håret sitt og spiser :p
Tror det blir ett aldri så lite bad etterpå ja ;)
God kveld:D
Høres ut som om et bad er lurt ja:P

Hurra. Ingrid har endelig spist en porsjon middag i dag!

Beregnet for barn på seks mnd, et glass "lapskaus". Det er eneste middag hun noen gang har likt. Men aldri spist mer enn et halvt glass før.

Vi prøver middag fra åtte mnd, varmer 1/3 av glasset og kaster halvparten... Selv om vi har most det mer. Prøvd litt hjemmelaget også, lite suksess, men kan prøve mer.

Hun er snart ni mnd
Spiser grøt og spiser brød. Men trenger noe som ikke er korn synes jeg.
(ammes selvsagt i tillegg)
Mi vil ikke ha brød, men sluker middagsglass. Artig at babyer kan være så forskjellige. Hva pleier du å bruke som pålegg? Her har ho kun fått leverpostei og litt prim.

Det var det
Fått snakket med bhg?
Litt. I morges. De skulle iallefall passe ekstra på henne en stund fremover. For å unngå at hun får skikkelig frykt for bhg siden hun er så skeptisk fra før

Mi vil ikke ha brød, men sluker middagsglass. Artig at babyer kan være så forskjellige. Hva pleier du å bruke som pålegg? Her har ho kun fått leverpostei og litt prim.
Har du prøvd skinkeost? :) om di er gammel nok til meieriprodukter :)

Huff, er invitert på fjelltur med noen kollegaer. Har lyst å gå, men frykter jeg bare kommer til å sinke de. Blir jo anpusten bare av å se på turskoene mine. :(
Er ikke sikkert tempo blir så høyt?:)
Høres deilig ut med fjelltur!

Kryssee fingrene for det
Lillebror har sovnet på brystet mitt men ikke søren om storebror skal sove:-/. Er så lei av å bruke opp mot 1.5-2 timer på å få han til å sovne på kveldene. Han er en person som tydeligvis trenger litt tid på å roe ned på og legger vi an i 18 tiden kan han godt bruke 1 time før han er såpass rolig at han sovner. Nå har jeg brukt 1 time akkurat på å få han til å sovne og han er like lys våken:-/. Lillebror har hylt en del da som ikke har gjort saken bedre akkurat men hadde håpt at storebror sov til nå da han trenger den søvnen. Jo senere han sovner jo mer urolig søvn får han og våkner ditto tidligere neste morgen og blir sur og gretten

Back
Topp