Skravletråd September

Huff det føles av og til veldig brutalt å være foreldre. Vil så gjerne beskytte ungen fra slike hendelser
Ja man vil beskytte de fra alt.

Men som en psykolog hadde sagt på et foredrag en jeg kjenner var på:
Barn trenger fra de er små å erfare vanskelige og vonde ting, og erfare at man kommer seg gjennom det. De barna som blir beskyttet og aldri opplever vonde/fæle ting er ofte de som får en tøff ungdomstid og ikke takler motgang, og tar selvmord.

Så jeg tenker at en god blanding i oppveksten er det beste for våre barn, så de er rustet til ungdoms-og voksenlivet. For livet er ingen dans på roser...

De venter vel på deg

Det ble tur og de var kjempe flink å vente. Så fjellet på 365 meter ble besteget i dag. :D super stolt, selv om jeg brukte 25 min mer enn den kjappeste tiden min før opp. :P

Er ikke sikkert tempo blir så høyt?:)
Høres deilig ut med fjelltur!

Kom meg gjennom det. Og det var godt når vi var ferdig. :D
De var flink å vente på meg.

Ikkr opel...

Det er møkkabil det
Takk trenger det!
Kompisene til mannen mener at Kia og Opel er MYE bedre enn Toyota og prøver å få han over på det igjen! :o
Blir smågal av det men heldigvis har han også sett hvilke biler i familien som er minst hos mekaniker og holder seg bra ;)
Opel har jeg hatt en av.... Var mer på verksted enn hos meg det halve året jeg hadde den :-o
Kostet meg 50 000 på det halve året :-o

Ho er 9 mnd. Så kan kanskje prøve? Tror vel de anbefaler fra 10 mnd egentlig.
Er ikke noe problem med litt melkeprodukter i mat hvis det ikke er kjent allergi i familien :-)

Er ikke sååå mye melk i en liten porsjon skinkeost akkurat ;-)

Er vel også mest med tanke på jernopptak at de ikke skal ha så mye melkeprodukter tidlig. Men litt skinkeost kan da umulig hemme jernopptaket så mye ;-)

Back
Topp