Det ekke mye2 sider bare siden jeg dro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ekke mye2 sider bare siden jeg dro
Ja jeg å! Klarte så vidt å tørke meg etter do besøk i stadhuff da!
det er ikke bra. håper det blir bedre hos refelksologen da!
huff da... noe nerver som ligger i klem kanskje?Ja jeg å! Klarte så vidt å tørke meg etter do besøk i stad![]()
Haha, nei det skjønner jegJeg har alltid hatt en liten spøkefugl ved min side >< Men på dette kan det være at jeg har sparka i ledningen uten å ha merket det. Og brannalarmer går vel bare plutselig innimellom..
Men klokken halv fire i natt var jeg ikke kjempeåpen for naturlige forklaringer![]()
Ser denDet var en vond opplevelse ja. Mannen svarte meg ikke fordi han visste hvor vondt det ville gjøre meg og jeg kom meg jo ikke hjem før bussen gikk. Men jeg overnatter ikke borte fra et barn som er vant til å ammes om natten igjen nei. Det skjer ikke.
Men en middag bør gå bra
Gikk skitrenin ga bra?fin men litt slitsom
hvert en tur hos besteforeldrene mine.
hvert på skitrening med Vesla. hvert mye frem og tilbake med gåing og henting osv.
Så flink du erFørst måtte mannen på handletur mens jeg gikk tur med lillesøster. Så spiste vi lunsj. Deretter har jeg malt andre strøk på to av de tre rosa veggene. Nå blir det ikke mer maling i kveld. For nå skal vi spise. Og så skal mannen spille fotballkamp så jeg skal legge tre barn alene og med faren for at yngste våkner tar jeg ikke sjansen på å begynne å male når alle er i seng, dessuten er det greit å ha dagslys. Det er ikke så bra annet lys der inne
I morgen skal jeg også hente mamma som har lovet å hjelpe meg med å få malt vinduet, pluss at jeg altså har et strøk igjen på en rosa vegg og to på den lilla før vi er ferdige.
Torsdag?
Så må vi avsted og skaffe ny seng etter å ha funnet ut hvordan rommet skal møbleres og hva slags seng det er plass til.
Var ikke det neiDet ekke mye
Vet ikke, men håper han kan hjelpe meg. Han leste meldinga mi nå, å gå meg time i morgen. Så det er bra. Tror det er et pluss at vi har vært der førhuff da... noe nerver som ligger i klem kanskje?
Det tar seg vel litt opp nå får vi håpeVar ikke det nei
Nei vinkjeller hadde ikke jeg heller hatt bruk forIkke jeg heller. Men jeg bor ikke på så dyre steder. Ja, også har jeg ikke ønske om egen vinkjeller. Jeg synes vinhylla på kjøkkenet er bortkastet plass liksom....
Er det greit å måtta inn på EU hvert år?Det som wr greit med å kjøpe nyere bil
Sliten idag også?Igjen så ligger mannen på sofaen
Det kan hendeDet tar seg vel litt opp nå får vi håpe
Håper legging gikk greitBarnetv for storebror så natta etterpå. Lillebror er urolig som vanlig, nok vondt i magen/kolikk:-(. Håper storebror sovner greit i kveld
Han var visst syk i dagSliten idag også?![]()
det får satse påDet kan hende
Man må ikke unn hvert årEr det greit å måtta inn på EU hvert år?da må det vel være bedre å ha en "eldre" bil så du bare inn hvert annet år?
Jippi, så flottHurra. Ingrid har endelig spist en porsjon middag i dag!
Beregnet for barn på seks mnd, et glass "lapskaus". Det er eneste middag hun noen gang har likt. Men aldri spist mer enn et halvt glass før.
Vi prøver middag fra åtte mnd, varmer 1/3 av glasset og kaster halvparten... Selv om vi har most det mer. Prøvd litt hjemmelaget også, lite suksess, men kan prøve mer.
Hun er snart ni mnd
Spiser grøt og spiser brød. Men trenger noe som ikke er korn synes jeg.
(ammes selvsagt i tillegg)