Skravletråd September

Hurra. Ingrid har endelig spist en porsjon middag i dag!

Beregnet for barn på seks mnd, et glass "lapskaus". Det er eneste middag hun noen gang har likt. Men aldri spist mer enn et halvt glass før.

Vi prøver middag fra åtte mnd, varmer 1/3 av glasset og kaster halvparten... Selv om vi har most det mer. Prøvd litt hjemmelaget også, lite suksess, men kan prøve mer.

Hun er snart ni mnd
Spiser grøt og spiser brød. Men trenger noe som ikke er korn synes jeg.
(ammes selvsagt i tillegg)
Så bra! :)

Noen barn er bare litt trege med middagsmat, går seg sikkert til :)

Fått snakket ut om hva dere forventer av hverandre? Spesielt nå som du er gravid igjen og dere har ei å passe på også
Ja jeg prøver å gjøre det, men han tok kjøkkenet i går skjønner du. Så da er han ferdig for måneden.
Tror Han skjønner hva jeg forventer av han, han klarer bare ikke å begynne.
Men klaga han veldig på formen å sovna på sofaen, så tror han er syk

Takk trenger det!
Kompisene til mannen mener at Kia og Opel er MYE bedre enn Toyota og prøver å få han over på det igjen! :o
Blir smågal av det men heldigvis har han også sett hvilke biler i familien som er minst hos mekaniker og holder seg bra ;)

Takk trenger det!
Kompisene til mannen mener at Kia og Opel er MYE bedre enn Toyota og prøver å få han over på det igjen! :eek:
Blir smågal av det men heldigvis har han også sett hvilke biler i familien som er minst hos mekaniker og holder seg bra ;)
Ikkr opel...

Det er møkkabil det

Ja jeg prøver å gjøre det, men han tok kjøkkenet i går skjønner du. Så da er han ferdig for måneden.
Tror Han skjønner hva jeg forventer av han, han klarer bare ikke å begynne.
Men klaga han veldig på formen å sovna på sofaen, så tror han er syk
Joa men det å kommunisere er viktig, om han begynner å bli syk er det jo for det beste at han holder seg litt unna og slapper av for å prøve å bli bedre.
Men greit å da si rett ifra også.

Jeg sendte mld til mannen om at når han kom hjem kom jeg til å legge meg pga jeg har gjort utrolig mye idag og er veldig sliten, så selvom han har jobbet fra10-18 er det han som nå har snuppa og jeg ligger i senga, og han syns det utrolig nok er helt greit men så er det kommunisert tidlig også :)

Joa men det å kommunisere er viktig, om han begynner å bli syk er det jo for det beste at han holder seg litt unna og slapper av for å prøve å bli bedre.
Men greit å da si rett ifra også.

Jeg sendte mld til mannen om at når han kom hjem kom jeg til å legge meg pga jeg har gjort utrolig mye idag og er veldig sliten, så selvom han har jobbet fra10-18 er det han som nå har snuppa og jeg ligger i senga, og han syns det utrolig nok er helt greit men så er det kommunisert tidlig også :)
Ja han er dårlig på det. Jeg sa til han at da er du hjemme i morra. Han er sånn som er så sjuk på kvelden at han dør nesten. Men skal alikevel presse seg på jobb. Og ender med å reise hjem like dårlig

Ikkr opel...

Det er møkkabil det
Og hvor mye bedre er kia?
Altså kunne godt hatt begge to om jeg fikk 2010 eller nyere samt den Toyota en ikke hadde dukket opp, men nå er det en kjempe fin Toyota avensis som venter på at mannen skal se på den så skjønner ikke hva kompisene til mannen tenker på!!!

Back
Topp