Aha skjønnerHåndkle-opphengeren. Den skal liksom henge oppe ved hjelp av vakum, men den ene siden faller ned hele tiden. Blir så frustrert....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha skjønnerHåndkle-opphengeren. Den skal liksom henge oppe ved hjelp av vakum, men den ene siden faller ned hele tiden. Blir så frustrert....
God natt og sov godtDa var jeg endelig i seng
Å nei så kjedeøigJeg vet.
Og nå er det en j*** mygg her inne på soverommet som sier bzzzzzzzz
Skal kikke mest tror jegHar ganske mye å fylle dagen med i morgen du daskal du på shopping eller bare ut for å kikke i byen i morgen?
Nei, det er veldig sjeldenJa er jo snart i oktober. Ikke ofte vi har hatt så mye fint vær (her ihvertfall) i september
. Og så varmt!
![]()
Det er santMen har høyere premier, sjeldent den blir så høy på lørdager
Hurra for detJippi, 500 innlegg denne måneden
Da får han rydde daTror du ikke han jævelen unnskyld språket ! Blir sur for at det ikke er orden i regnings skuffen
Hun trenger 17 ;-)Det er santmen hvor mange millioner trenger du liksom
![]()
Dt kan jeg skjønne er mer gøyGod morgen
Sitter på badet med lillesøster som har vært våken i en time og etterhvert gikk lei av å ligge i mørket.
Mere gøy å utforske badet...
God morgen KenguGod morgen
Trøtt.no
Kjøre kb på skolen så hjem å legge meg
God morgenGod morgenstartet dagen med å møte lille (store) petter edderkopp i døra på badet
heldigvis hadde ikke lille våkna ennå så mor fikk litt småpanikk, sendte sms til mannen "er du langt unna jobben?" Ja det var han, så jeg fikk ta hånd om den den ubudende gjesten selv
![]()
Mannen som har dratt den ut?wtf.. Plutselig begynte brannvarslerene å gå... Startet inne på soverommet her tror jeg..
Men har sjekka alle rom - ingenting der. (Og de stoppa av seg selv også..)..
Enda mer rart - telefonen min satte jeg på lading på gulvet ved midnatt. Nå var telefonen på 100% - men kontakten var dratt ut av støpsel, og laderen dratt ut av mobil..
Merkelige saker![]()
Badet er veldig spennendeGod morgen
Sitter på badet med lillesøster som har vært våken i en time og etterhvert gikk lei av å ligge i mørket.
Mere gøy å utforske badet...