Skravletråd September

Så morro! Så godt at L likte seg da :)
Skjedd veeeeldig lite her :P hvert på jobb det det var close to nothing å gjøre :(

Veldig gøy :D Herlig at hun kunne få være med på en aktivitet hun liker.

Æsj, kjedelig med sånne dager på jobb.. da går timene saakte.

Absolutt ikke. Er bare et lite håndkle og en klut på den.. Også er det den samme siden som faller ned hele tiden! Blir irritabel bare av å tenke på den ><
Vi har en vakuum-holdere for såpe som vi brukt i forrige dusjen, men så plutselig ble den slapp og datt ned gang på gang. Har dessverre ikke noe tips på hva du kan gjør for å få den å sitte. Bore et hull og skru fast den? :(

Vi har en vakuum-holdere for såpe som vi brukt i forrige dusjen, men så plutselig ble den slapp og datt ned gang på gang. Har dessverre ikke noe tips på hva du kan gjør for å få den å sitte. Bore et hull og skru fast den? :(

Dorullholderen holder greit oppe. Og den ene siden.. Blæææh..
Men nei. En av grunnene til at vi kjøpte vakuum-holder var for å IKKE bore. Det er jo fliser! :p
Har vurdert lim dog..

15 oktober så føles som en evighet til! Er 36+3 nå som det er over midnatt
I norge hadde du hatt akkurat 4 uker igjen da ;) men han kommer vel sikkert før uansett.
Jeg går i tanker på at fødsel kan (kommer) å starte hvilken dag som helst, men så slår det meg at jeg "bare" er 36 uker enda og har mest sannsynlig 3 uker igjen, kanskje mer... :(
Idag tirsdag er det akkurat en måned til termin...

Regner med det er noe mer avansert enn en kalkulator det er snakk om? ;)

Ja det er nettsider de bruker hjelpemiddel/skal gjøre leksene på. Noe herk når det ikke funker, og denne gangen kommer jeg ikke inn da jeg ikke har noe brukernavn eller passord.. fine saker :P

I norge hadde du hatt akkurat 4 uker igjen da ;) men han kommer vel sikkert før uansett.
Jeg går i tanker på at fødsel kan (kommer) å starte hvilken dag som helst, men så slår det meg at jeg "bare" er 36 uker enda og har mest sannsynlig 3 uker igjen, kanskje mer... :(
Idag tirsdag er det akkurat en måned til termin...
Tja der jeg bodde sist regnet de 40+2 men de regnet ikke inn skuddår og ekstra dag så i praksis ble det 40+3 :p
Irriterte meg skikkelig over det husker jeg, så ble glad når jeg opplevde at her regnet dataen ut dagene som faktisk har gått ;)

Jeg håper på at han vil komme noen dager før snuppa kom, mest fordi jeg ikke fungerer lengre, får ikke gjort noe :(

Back
Topp