Det skal jegMen hver nå litt forsiktig med dette bekkenet ditt også
Kroppen vil jo uansett ikke la en fødsel skje uten at man er avslappet som regel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jegMen hver nå litt forsiktig med dette bekkenet ditt også
Du skulle da sovet for lenge sidenOi, klokken er snart 23, og jeg skal opp kl 05:30..
På tide å komme seg i dusjen før jeg legger meg
Jeg vet.Du skulle da sovet for lenge siden![]()
Så morro! Så godt at L likte seg da
Skjedd veeeeldig lite herhvert på jobb det det var close to nothing å gjøre
![]()
Får se om vasking osv imorgen hjelper da.Jeg vaska badet og rakte i hagen den dagen som storebror meldte sin ankomst samme natt ;-)
Å det er irriterende!Jeg vet.
Og nå er det en j*** mygg her inne på soverommet som sier bzzzzzzzz
Magnesium er godt å haKjenner at jeg må kjøpe mer magnesium
Vi har en vakuum-holdere for såpe som vi brukt i forrige dusjen, men så plutselig ble den slapp og datt ned gang på gang. Har dessverre ikke noe tips på hva du kan gjør for å få den å sitte. Bore et hull og skru fast den?Absolutt ikke. Er bare et lite håndkle og en klut på den.. Også er det den samme siden som faller ned hele tiden! Blir irritabel bare av å tenke på den ><
Mygg? Nå?Jeg vet.
Og nå er det en j*** mygg her inne på soverommet som sier bzzzzzzzz
Jeg og. Men pigg som en mørt!Da var jeg endelig i seng
Når er det du har termin egentlig?Får se om vasking osv imorgen hjelper da.
Vet ikke hvorfor men føler at 20 september ville hvert en fin dag![]()
Vi har en vakuum-holdere for såpe som vi brukt i forrige dusjen, men så plutselig ble den slapp og datt ned gang på gang. Har dessverre ikke noe tips på hva du kan gjør for å få den å sitte. Bore et hull og skru fast den?![]()
15 oktober så føles som en evighet til! Er 36+3 nå som det er over midnattNår er det du har termin egentlig?![]()
Kjøre kb
Vaske klær
Trene
Hente kb
Bytur
Middag
Trening med kb
Ja det kan det nok.
Synd de prøver å nærmest digitalisere alt!
I norge hadde du hatt akkurat 4 uker igjen da15 oktober så føles som en evighet til! Er 36+3 nå som det er over midnatt
Regner med det er noe mer avansert enn en kalkulator det er snakk om?Gah jeg gir opp alle disse elektronisk "hjelpemidlene" ungene skal bruke til lekser nå... det er jo alltid så mye kluss før man får det til å virke...
Regner med det er noe mer avansert enn en kalkulator det er snakk om?![]()
Det skjønner jeg godt at du ikke gjørJa det er det, jeg henger hvertfall ikke alltid med på disse sidene som brukes haha
Tja der jeg bodde sist regnet de 40+2 men de regnet ikke inn skuddår og ekstra dag så i praksis ble det 40+3I norge hadde du hatt akkurat 4 uker igjen damen han kommer vel sikkert før uansett.
Jeg går i tanker på at fødsel kan (kommer) å starte hvilken dag som helst, men så slår det meg at jeg "bare" er 36 uker enda og har mest sannsynlig 3 uker igjen, kanskje mer...![]()
Idag tirsdag er det akkurat en måned til termin...