Er jo veldig fintDet skjønner jeg godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo veldig fintDet skjønner jeg godt
Det er bomba herEr det mye rydding da?
Okei, så en god del altså. Jo fortere du starter jo fortere kan du legge beina høytDet er bomba her
Rart det ikke tok lengre tid. Gubben kunne brukt lengere tid på sånnShopping med mannen. Nei fy F aldri mer.
Gubben brukte 1 TIME inne på elkjøp, å alt han skulle ha var ett nytt headsett.
EN HEL TIME![]()
Huffameg. Men jeg tror jeg ville dødd selv... Ikke et liv jeg ville hatt selv.Nei. Han har sagt idag at han ønsker det ikke selv. Nå skal se sette pusteslangen på halsen og se om han får stemme. For å få hans ord på at han ikke ønsker behandling. Han vil dø.
Huff.Huff. Ungen blitt angrepet i bhg idag av en annen unge![]()
Full av skrap og røde merker i ansiktet![]()
Huffameg. Men jeg tror jeg ville dødd selv... Ikke et liv jeg ville hatt selv.
Men var han syk fra før, og fikk komplikasjoner etter en operasjon?
Trenger ikke svare hvis du ikke vil![]()
Ja. Synes det bare så fælt utHuff.
Sånt kan dessverre skje. Ting skjer fort noen ganger. Håper det går fort over![]()
Og få ikke startet før ungene er i seng, og eldste er ikke i seng før kl 20:30Okei, så en god del altså. Jo fortere du starter jo fortere kan du legge beina høyt![]()
Haha skal sies at vi var innom Clas Ohlson ogsåRart det ikke tok lengre tid. Gubben kunne brukt lengere tid på sånn![]()
Det er mye å velge i vet duShopping med mannen. Nei fy F aldri mer.
Gubben brukte 1 TIME inne på elkjøp, å alt han skulle ha var ett nytt headsett.
EN HEL TIME![]()
Hehe den ser jegHaha skal sies at vi var innom Clas Ohlson ogsåmen han måtte google. Begrensa hvor lenge elkjøp kan underholde en liten en på 14 mnd
![]()
Er de dårlige på å sende ut planer???Ingen ny lekseplam i dag. Så irriterende
Da er det jo ekstra tragisk og trist også :-(Jeg ville ikke valgt et slik liv selv. For jeg hadde ikke klart det. Bitterheten
Han har hatt endel sykdom. Men disse komplikasjonene er legefeiler. Han hadde aldri vært verken syk eller lam hadde sykehuset og fastlegen tatt han på alvor. Gitt han hjelp da han bad om det. Utført operasjonen rett. Han er det grunnet feiler fra sykehusets side. Han er lam pga sykehuset. De har innrømt det selv
Det ser sjelden bra ut.. Håper hun ikke ble for redd.Ja. Synes det bare så fælt ut![]()
Veldig.Så godt å være i gang![]()
Veldig.Så godt å være i gang![]()
Masse varme tanker til dere!Nei. Han har sagt idag at han ønsker det ikke selv. Nå skal se sette pusteslangen på halsen og se om han får stemme. For å få hans ord på at han ikke ønsker behandling. Han vil dø.
Høres veldig lurt utJa. Hadde jeg kunnet, hadde jeg vært hos min søster enda. Men det går ikke. Så da kobler jeg ut med sying og strikk![]()