Skravletråd September

Shopping med mannen. Nei fy F aldri mer.
Gubben brukte 1 TIME inne på elkjøp, å alt han skulle ha var ett nytt headsett.
EN HEL TIME :o

Shopping med mannen. Nei fy F aldri mer.
Gubben brukte 1 TIME inne på elkjøp, å alt han skulle ha var ett nytt headsett.
EN HEL TIME :o
Rart det ikke tok lengre tid. Gubben kunne brukt lengere tid på sånn:p

Nei. Han har sagt idag at han ønsker det ikke selv. Nå skal se sette pusteslangen på halsen og se om han får stemme. For å få hans ord på at han ikke ønsker behandling. Han vil dø.
Huffameg. Men jeg tror jeg ville dødd selv... Ikke et liv jeg ville hatt selv.

Men var han syk fra før, og fikk komplikasjoner etter en operasjon?

Trenger ikke svare hvis du ikke vil :-)

Huffameg. Men jeg tror jeg ville dødd selv... Ikke et liv jeg ville hatt selv.

Men var han syk fra før, og fikk komplikasjoner etter en operasjon?

Trenger ikke svare hvis du ikke vil :-)

Jeg ville ikke valgt et slik liv selv. For jeg hadde ikke klart det. Bitterheten

Han har hatt endel sykdom. Men disse komplikasjonene er legefeiler. Han hadde aldri vært verken syk eller lam hadde sykehuset og fastlegen tatt han på alvor. Gitt han hjelp da han bad om det. Utført operasjonen rett. Han er det grunnet feiler fra sykehusets side. Han er lam pga sykehuset. De har innrømt det selv

Jeg ville ikke valgt et slik liv selv. For jeg hadde ikke klart det. Bitterheten

Han har hatt endel sykdom. Men disse komplikasjonene er legefeiler. Han hadde aldri vært verken syk eller lam hadde sykehuset og fastlegen tatt han på alvor. Gitt han hjelp da han bad om det. Utført operasjonen rett. Han er det grunnet feiler fra sykehusets side. Han er lam pga sykehuset. De har innrømt det selv
Da er det jo ekstra tragisk og trist også :-(

Så godt å være i gang:)
Veldig.

Mannen tar tredje veggen nå. Så får vi se om det blir begynt på andre strøk når ungene er i seng eller om vi venter til i morgen

Så godt å være i gang:)
Veldig.

Mannen tar tredje veggen nå. Så får vi se om det blir begynt på andre strøk når ungene er i seng eller om vi venter til i morgen

Back
Topp