Husker den tidenSå lenge den skjer innen 14:00 såellers så har vi ett barn som er oppe til 21 i kveld
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker den tidenSå lenge den skjer innen 14:00 såellers så har vi ett barn som er oppe til 21 i kveld
![]()
Uff da!2 unger som så desidert har stått opp på feil fot idag. Hvem kan hyle og gråte høyest?:-/
God morgenGod morgenstarta dagen med å rydde etter i går. Å betale alt av regninger og vippsa ting jeg skylder osv. Føles godt
men så er kontoen omtrent tom med en gang pengene kommer inn
![]()
Hehe. Er ikke alltid det blir som man tenker. Er du hjemme med henne, eller jobber til vanlig ?Hoho aaah så besteforeldrene er skyld i at dagen starta litt tidlig?
Lille frøkna her er 14 mnd. Ble litt sur nå, vi sovna i 8:30 tiden, og sov i 40 min barehadde liksom håp det skulle bli to timer jeg
![]()
Takk samme! I dag skal vi hjem fra mine foreldre. Og resten av uka blir det skriving av taler, rydding av klesskap og forhåpentligvis noen treningsøktergod mandag jenter!!!!!!!!!!!!!
håper dere er uthvilt etter helgen!
noen spennende planer denne uka?
Absolutt ikkeJahar du hatt en fin morgen?
Nei denne uka er det ikke noen spesielle planer gittTakk samme! I dag skal vi hjem fra mine foreldre. Og resten av uka blir det skriving av taler, rydding av klesskap og forhåpentligvis noen treningsøkterhar du noen planer?
God mandaggod mandag jenter!!!!!!!!!!!!!
håper dere er uthvilt etter helgen!
noen spennende planer denne uka?
noenlunde det sammeGod mandag
Her er det lite spennende som skjer.. Fri idag, jobb i morgen, fri onsdag og jobbehelg
Du da?
Det måtte vi her også så klart men ingen allergiske til nåDen som ikke kan sove om det er rotete kan ikke bo her.
Vi tar et skippertak i ny og ne. Men i bunn og grunn er det ikke ofte det er striglet.
Heldigvis sover alle godt, og ingen av ungene har testet positivt på støvallergi, i så fall måtte vi selvsagt tatt skippertak oftere ;-)
God morgen søtaGod morgen, grufull tidlig morgen
Og god bedring!
Ja det er fælt men noen ganger er det faktisk det beste.Takk fine du ❤. Jeg går å håper så sterkt jeg får en melding eller en telefon om at han har blitt verre og gått bort. Det er fælt å håpe noen dør. Men livet i fremtiden er i et verdig liv. Han ville aldri godtatt det om han hadde hatt en stemme i det.
God morgenGod morgenstarta dagen kl 5 (idag også)
Så har forkjølelsen intatt heimen også.
Så ikke bra ut daBra det ikke ble vær da!![]()
Hvor ofte jobber du lørdager?noenlunde det samme
jobber sent i dag. fri tirsdag og onsdagjobb tors-lørdag
![]()
God morgenGod morgen
Ny mandag, ny uke. Noen spesielle planer for dagen?![]()
Uff da2 unger som så desidert har stått opp på feil fot idag. Hvem kan hyle og gråte høyest?:-/
Ha en flott dagGod morgen søtaja haha halve dagen har jo gått
er det ikke kveld snart? Neida
Takkmå sikkert ut en tur snart også
![]()
God tur hjemGod morgen! I dag skal vi hjem etter 10 dager på besøk hos mine foreldre. Dine planer da?