Skjønner det jaDet er omtrent den tanken jeg fikk når hun ropte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner det jaDet er omtrent den tanken jeg fikk når hun ropte...
Ja alene siden torsdag...
Ja er en øuke på garasjeloftetLuka?![]()
Var vel sliten daKommer hjem etter å vært Borte i 2 timer maks. Så har ikke gubben giddi å rydda noe som helst. Mat på benken og filmer utover gulvet. Synes nå han kunne tatt i et Tak før han la seg
Hadde han gjort noe viktig, kunne jeg forstått det, slik som kunne unnskyldt mannen om han leste til kurs han har nå i en mnd, men å bare ligge i sofaen, nei da må man bli voksen å gjøre noe!Liggi på sofaen antar jeg
Godt det da, noen andre type symptomer?
NeiSyntes godt han kunne rydda litt da ja.. men ikke stort å Gjøre med det nå..
Yes likte den altsåVar filmen bra?
Bridget jonesHvilken film så du ?
Ja han var nok det, men det er jo jeg også. Men jeg rydder hver eneste Dag for det.Var vel sliten da
God natt ig sov godtLurer på om jeg skal legge meg. God natt alle sammen![]()
Åååå den vil jeg seeee. Var den bra ?Bridget jones
Så strenge dete erHadde han gjort noe viktig, kunne jeg forstått det, slik som kunne unnskyldt mannen om han leste til kurs han har nå i en mnd, men å bare ligge i sofaen, nei da må man bli voksen å gjøre noe!
Ja jeg synes setÅååå den vil jeg seeee. Var den bra ?
Joda selvsagtSå strenge dete er
Ikke rom for å være sliten ?
Det velger du jo selvJa han var nok det, men det er jo jeg også. Men jeg rydder hver eneste Dag for det.
Harst å være på turJoda selvsagtmen skjønner ikke helt hva han er sliten for. Men sånn ble det
![]()
OkeiJa jeg synes set
Ja er nok det med den gjengenHarst å være på tur![]()
Denne var gøyereOkeilikte de 2 andre å. Så da er nok denne værdt å se