Skravletråd September

Kommer hjem etter å vært Borte i 2 timer maks. Så har ikke gubben giddi å rydda noe som helst. Mat på benken og filmer utover gulvet. Synes nå han kunne tatt i et Tak før han la seg

Skjønner godt at du blir sur da..

Jeg å hater å gå gravid !
Og det hjelper ikke mye på at det er tvillinger :P
Hvor lenge er det du kommer til å jobber før du blir sykemeldt?

Har en gal baby i magen i kveld :o har aldri opplevd så mye dytting og at hun spenner så mye tidligere kvelder. Begynner vel å bli lite plass ;)
Føler meg klar for å få ut henne også men må vel ro meg ned i tankene ettersom jeg bare blir 36 uker imorgen... *synes tiden går sakte*
Hehe her var han rimelig aktiv under maseriene idag, jeg som tidligere vurderte å ringe føden pga lite bevegelser :p

Får satse på at tiden går fortere nå fremover :)
Når kom kommende storebror i forhold til termin?

Jeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Likevel så sitter jeg her og misunner deg og Shaddow litt som er i uke 36...
Så søt du er ❤
Elsker første tiden med baby om man slipper unna pumpe, mme osv.

Er noe spesielt med akkurat denne tiden, men greit å også være helt ferdig med barn ;)

Jeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Likevel så sitter jeg her og misunner deg og Shaddow litt som er i uke 36...
Jeg savner både babytid og svangerskap, og mi er bare 9 mnd. Men ingen lillebror eller søster på vei enda gitt.

Kommer hjem etter å vært Borte i 2 timer maks. Så har ikke gubben giddi å rydda noe som helst. Mat på benken og filmer utover gulvet. Synes nå han kunne tatt i et Tak før han la seg
Typisk!
Hva har han gjort de to timene da?

Back
Topp