Hjemme fra kino
Var filmen bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemme fra kino
Hvilken film så du ?Hjemme fra kino
Ja men så sover han, så må sove på detSkjønner du er litt sint nå
Kommer hjem etter å vært Borte i 2 timer maks. Så har ikke gubben giddi å rydda noe som helst. Mat på benken og filmer utover gulvet. Synes nå han kunne tatt i et Tak før han la seg
Jeg å hater å gå gravid !Jeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Likevel så sitter jeg her og misunner deg og Shaddow litt som er i uke 36...
Synes det var sykt teit, greit at det var sånn før jeg dro, men hadde jo gått ann å hjulpetSkjønner godt at du blir sur da..
Og det hjelper ikke mye på at det er tvillingerJeg å hater å gå gravid !
Synes det var sykt teit, greit at det var sånn før jeg dro, men hadde jo gått ann å hjulpet
Jo det hjelper littOg det hjelper ikke mye på at det er tvillinger
Hvor lenge er det du kommer til å jobber før du blir sykemeldt?
Ja alene siden torsdag...Ja jeg syntes det.. har ikke du hvert alene med frøkna? Da kunne han jo bidratt med å rydde litt..
Godt det da, noen andre type symptomer?Nei det er ikke mye godt så jeg på henne, men har heldigvis sovnet igjen nå![]()
Hehe her var han rimelig aktiv under maseriene idag, jeg som tidligere vurderte å ringe føden pga lite bevegelserHar en gal baby i magen i kveldhar aldri opplevd så mye dytting og at hun spenner så mye tidligere kvelder. Begynner vel å bli lite plass
Føler meg klar for å få ut henne også men må vel ro meg ned i tankene ettersom jeg bare blir 36 uker imorgen... *synes tiden går sakte*
Så søt du er ❤Jeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Jeg savner både babytid og svangerskap, og mi er bare 9 mnd. Men ingen lillebror eller søster på vei enda gitt.Jeg virkelig hater å gå gravid, og syns den første tiden med baby er ekstremt slitsom i tillegg til at jeg er helt ferdig med å få barn.
Typisk!Kommer hjem etter å vært Borte i 2 timer maks. Så har ikke gubben giddi å rydda noe som helst. Mat på benken og filmer utover gulvet. Synes nå han kunne tatt i et Tak før han la seg
God natt søte duLurer på om jeg skal legge meg. God natt alle sammen![]()
Liggi på sofaen antar jegTypisk!
Hva har han gjort de to timene da?
God natt ❤Lurer på om jeg skal legge meg. God natt alle sammen![]()
Yes et var denVar filmer artig?