Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kommer jeg sterkere tilbake på onsdag :-DHaha, han kan godt vente til onsdag da![]()
Mannen må på noe imorgen fra 3-5 og dans til snuppa på tirsdag så siden det endelig har roet seg ned så får han like greit vente![]()
Da satser vi på onsdagRoet seg så han får heller vente til onsdagenda passer det nemlig greit
![]()
Så flink! Butikk?Akkurat kommet hjem jeg nesten. Tatt bestilling til jobb imorgen![]()
Nei, desverre. Driver med stillas og greier, er sykt høyt så tar litt tid. Ikke malt før heller, så sluker maling. Men iløpet av uka, håper vi.Det hjelper jo veldigferdig?
Så herligVi skal til Kreta. Aldri vært der før, så håper det er fint.![]()
Huff daEn kompis som ødela natta gitt
OhJeg vasket eldste sitt mange ganger, vasket det i badekaret og bare børstet det med en kattebørste. Så har de blitt like fine igjen![]()
Ikke helt flink til å oppdra de før de kommer ut tydeligvisDere må oppdra barna bedre![]()
Det har jeg aldri sett, hva handler det om?En episode av The 100 så er det natta her
Håper det va koseligSpise lunsj og gå tur
Høres bra utDa kommer jeg sterkere tilbake på onsdag :-D
Det har vært noe atom greier på jorden for lenge siden.Det har jeg aldri sett, hva handler det om?
Det hørtes spennende ut!!Det har vært noe atom greier på jorden for lenge siden.
Den gang det skjedde ble menneskeheten sendt opp i en base som går rundt jorden.
Den er ved å kollapse og 100 unge blir sendt på ned til jorden for å se om det går an å lever der nå.
Finner ut at det var folk som overlevde...
Ser på NetFlix, jaDet hørtes spennende ut!!men det går ikke på TV? Bruker du netflix?
Ja det er merkelig :-oRart ikke de små blir lei![]()
Men da er det jo greit :-DHar passet de barna der så mange ganger før så det der er ikke noe stress, bare kos
Har gått 3 sesonger nå. Aner ikke om det ligger på nett nåDet hørtes spennende ut!!men det går ikke på TV? Bruker du netflix?
Alle 3 sesongene?Ser på NetFlix, ja