Danskebåten med svigermorHvor skal mannfolket?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Danskebåten med svigermorHvor skal mannfolket?![]()
Kos deg i kveldGleder meg til å dra til en venninne i kveldtrenger en tur ut nå
Åååhh!!Lille U tok et skritt ALRNE uten støtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slitenhvordan var formen hans da kan kom hjem?
FamilieidyllDa er 2 barn badet og klargjort til senga. Så nå sitter de i sofaen og koser seg.
Det skal jegKos deg i kveld![]()
Ååh jaKlart talehåper han skjønte poenget...
Noen uker er bare sånn.Blir nok det ja. Vet ikke om at det er noe særlig planer neste uke, så det bør gå. Denne uken har det vært mye.
Haha jeg fikk også en visdomstann for litt siden, husker mannen påpekte at jeg var like sur som lilleJa det går rette veien![]()
Skjønner godt at de blir sinna, ikke så lenge siden jeg fikk en visdomstann og fy så vondt når den skulle gjennom tannkjøttet :O greit å ikke gi mer enn man må, her har jeg dessverre måtte gi en del. Han blir så dårlig når han får tenner, vaksine og blir syk... men den voldsomme behandlingen med ibux og paracet som han har gått på nå er etter instruks fra barneavdelingen. Hadde aldri gitt så mye uten å snakket med lege, så det er jo de som har bestemt det og med telefon oppfølging og åpen retur om det skulle være noe/evt at jeg ikke ønsket å ha han hjemme lenger.
Det falt ikke i smakJeg blander ikke med noe![]()
Joa men jo senere jo større opplevelseHeller sannelig på tide
Ble 18 måneder for 2 dager siden
Men fortsatt litt tidlig vel?
36+1 og snuppa kom 37+0 så ikke så for tidlig heller, så om han ville komme nå hadde han hvert hjertelig velkommen, hadde jeg bare sluppet unna detteMen fortsatt litt tidlig vel?
HahaJada får du komme å hjelpe til
![]()
Deilig å få det gjortPakka bort masse lekerhu bruker jo de ikke
Blir en ond sirkel for ham detteHadde fått storebror til å sovne, kom ut i stuen og begynt å amme lillebror og der våknet jammen meg storebror igjen. Pleier somregel å gå kjapt å få han til å sovne når han våkner slik men tydeligvis ikke i kveld. Har brukt minst 45 min denne uken på å få han til å sovne på kveldene og han er stuptrøtt. Egentlig klar for sengen i 5 tiden men det er litt tidlig. Men kl blir fort nærmere 7.30 før han sovner og det er altfor sent for han. Spesielt når bhg ikke har fått han til å sove meg enn 30-45 min i bhg:-/
Fortsatt litt feber, men god allmenntilstand![]()
Haha jeg fikk også en visdomstann for litt siden, husker mannen påpekte at jeg var like sur som lillehaha. Men det gjør vondt
Jaa stemmer dere var jo på sykehuset for litt siden. Den kuren med ibux og paracet funker ser det ut som![]()
Ja, gjett omOoh, litt av en jobb![]()