Skravletråd September

Gaaah!! Blir irritert på det late mannebeinet her i huset, eneste han har gjort idag er å lage middag. Ellers har han ligget å halvsovet på sofaen mens jeg har ryddet og underholdt lille. Han la knapt merke til at hun stupte ut av sofaen og ned i lekekassa :@

Så jeg sa hvis du ikke føler for å være pappa idag så kan du heller gå ut å komme tilbake når du føler for å være pappa!!
Klart tale;) håper han skjønte poenget...

Hadde fått storebror til å sovne, kom ut i stuen og begynt å amme lillebror og der våknet jammen meg storebror igjen. Pleier somregel å gå kjapt å få han til å sovne når han våkner slik men tydeligvis ikke i kveld. Har brukt minst 45 min denne uken på å få han til å sovne på kveldene og han er stuptrøtt. Egentlig klar for sengen i 5 tiden men det er litt tidlig. Men kl blir fort nærmere 7.30 før han sovner og det er altfor sent for han. Spesielt når bhg ikke har fått han til å sove meg enn 30-45 min i bhg:-/

Weee han er snart frisk joo :D
Nei her er det bare ett tannfrembrudd men hu var så sinna :o sikkelig å. Så det gjorde vondt. Sjeldent jeg gir smertestillende når det er tenner på vei. Har gjort det en gang tidligere bare :)

Ja det går rette veien :D
Skjønner godt at de blir sinna, ikke så lenge siden jeg fikk en visdomstann og fy så vondt når den skulle gjennom tannkjøttet :O greit å ikke gi mer enn man må, her har jeg dessverre måtte gi en del. Han blir så dårlig når han får tenner, vaksine og blir syk... men den voldsomme behandlingen med ibux og paracet som han har gått på nå er etter instruks fra barneavdelingen. Hadde aldri gitt så mye uten å snakket med lege, så det er jo de som har bestemt det og med telefon oppfølging og åpen retur om det skulle være noe/evt at jeg ikke ønsket å ha han hjemme lenger.

Back
Topp