Ga det rent og det gikk bra men du kan prøve deg framOgså er det to tenner på vei
Har bare flytende paracet.
Dere som gir flytende? Blander dere det med noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ga det rent og det gikk bra men du kan prøve deg framOgså er det to tenner på vei
Uff da, håper det snart slipper taket
Fortsatt god bedring til begge!
Kan virke sånn men kaster ikke opp så tjaOi, ja det må jeg si var en trøkk :-o
Hjernerystelse?
Nei aldri gjort detOgså er det to tenner på vei
Vært på skogstur og matet ender i dagRaker litt ute
Du da?
Også er det to tenner på vei
Rommet til mellomste.Hvilket rom er det og hvilken farge?![]()
Jeg fikk tak i noen gratis billetter.Blir sikkert koselig for dem det da![]()
ja han skjønte det nåGodt det fungerte!
Man er to om å få bare og han får bare underholde og leke han også!
hun syns flytende paracet var grusomtGa det rent og det gikk bra men du kan prøve deg fram![]()
Dette falt ikke i smakNei aldri gjort det
Omg! Jeg har faktisk en sånn sprøyteJeg gir det reint. Ett tips jeg fikk på sykehuset var å lirke sprøyta inn vedsiden av smokken og sprute det inn litt og litt. Har funket her når han nekter å ta det.
Stort sett bare det faste herHer det masse planer neste uke også
Her er detStort sett bare det faste her
Mannen spiller en fotballkamp tirsdag, men det er hjemmekamp så går bare noen timer, ikke hele ettermiddagen.
Det er fotball for eldste onsdag og dans for mellomste torsdag, men male kan vi få gjort på dagen ettersom mannen det jeg vet ikke skal på noe intervju eller sånn.
Må ha energi til å støvsuge i kveld. Vil helst synke ned i sofaen med pc og ta det i morgen....
Omg! Jeg har faktisk en sånn sprøytejeg sneik den ned i veska i fjor ved hjemreise
haha.
Hun syns flytende paracet var grusomt. Tror vi skal holde oss til stikkpillen![]()
Det tror jeg påDet var det helt klart
Snill du er daJeg fikk tak i noen gratis billetter.
Svigermor klager over at hun aldri får ha sønnen sin alene, og hun hadde bursdag.....
Godt han gjør noeja han skjønte det nåtror han fikk litt dårlig sanvittighet for nå står han å sorterer en pose med dvd filmer
å han fant en date til alle de single sokkene
![]()
hun syns flytende paracet var grusomthaha
Dette falt ikke i smakvi bruker egentlig stikkpille så må handle det i mårra
![]()
Vel jeg har ikke mulighet til å bruke dem selv, så syns det var en god ide..Snill du er da![]()