Skravletråd September

Også er det to tenner på vei :o
Har bare flytende paracet.

Dere som gir flytende? Blander dere det med noe?
Ga det rent og det gikk bra men du kan prøve deg fram :)

Også er det to tenner på vei :o
Har bare flytende paracet.

Dere som gir flytende? Blander dere det med noe?

Jeg gir det reint. Ett tips jeg fikk på sykehuset var å lirke sprøyta inn vedsiden av smokken og sprute det inn litt og litt. Har funket her når han nekter å ta det.

Godt det fungerte!
Man er to om å få bare og han får bare underholde og leke han også!
ja han skjønte det nå :) tror han fikk litt dårlig sanvittighet for nå står han å sorterer en pose med dvd filmer :) å han fant en date til alle de single sokkene ;)
Ga det rent og det gikk bra men du kan prøve deg fram :)
hun syns flytende paracet var grusomt :p haha
Nei aldri gjort det
Dette falt ikke i smak :p vi bruker egentlig stikkpille så må handle det i mårra :)

Jeg gir det reint. Ett tips jeg fikk på sykehuset var å lirke sprøyta inn vedsiden av smokken og sprute det inn litt og litt. Har funket her når han nekter å ta det.
Omg! Jeg har faktisk en sånn sprøyte :o jeg sneik den ned i veska i fjor ved hjemreise :p haha.
Hun syns flytende paracet var grusomt. Tror vi skal holde oss til stikkpillen ;)

Her det masse planer neste uke også
Stort sett bare det faste her
Mannen spiller en fotballkamp tirsdag, men det er hjemmekamp så går bare noen timer, ikke hele ettermiddagen.

Det er fotball for eldste onsdag og dans for mellomste torsdag, men male kan vi få gjort på dagen ettersom mannen det jeg vet ikke skal på noe intervju eller sånn.

Må ha energi til å støvsuge i kveld. Vil helst synke ned i sofaen med pc og ta det i morgen....

Stort sett bare det faste her
Mannen spiller en fotballkamp tirsdag, men det er hjemmekamp så går bare noen timer, ikke hele ettermiddagen.

Det er fotball for eldste onsdag og dans for mellomste torsdag, men male kan vi få gjort på dagen ettersom mannen det jeg vet ikke skal på noe intervju eller sånn.

Må ha energi til å støvsuge i kveld. Vil helst synke ned i sofaen med pc og ta det i morgen....
Her er det
Grunnskolekveld
Fotbaølkamp laaaaangt unna
Flere treninger
Å jeg ig kb skal på enga ålesund

Omg! Jeg har faktisk en sånn sprøyte :o jeg sneik den ned i veska i fjor ved hjemreise :p haha.
Hun syns flytende paracet var grusomt. Tror vi skal holde oss til stikkpillen ;)

Kan være veldig praktisk, jeg har jeg kjørt kombinasjon paracet stikkpille og flytende ibux i nesten en uke. Ikke alltid han var like fornøyd med noen av de, og da var det greit å stikke sprøyta inn vedsiden av smokken. Men nå har vi gått fra 4× paracet og 3x ibux iløpet av døgnet til 1 av hver av de om natta og forhåpentligvis er han snart helt frisk :)

ja han skjønte det nå :) tror han fikk litt dårlig sanvittighet for nå står han å sorterer en pose med dvd filmer :) å han fant en date til alle de single sokkene ;)
hun syns flytende paracet var grusomt :p haha

Dette falt ikke i smak :p vi bruker egentlig stikkpille så må handle det i mårra :)
Godt han gjør noe ;)

Jaja ikke alle kan like flyvende paracet, du får lure det i henne neste gang :)

Back
Topp